COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΑΘΑΝ. ΚΑΡΥΔΗ, ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΕΛΙΟΥ-ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ - ΔΙΑΦΟΡΑ

 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ, ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.

Ειμαι τυχερός που στο διάβα της ζωής μουγνώρισα πνευματικούςανθρώπους  που έγιναν μεντορές μου ,γιατί με σωστή καθοδήγηση και ανιδιοτέλεια μου άνοιξαν δρόμους για την έρευνα του χωριού μου βαλυραίοι και μη βαλυραίοι.

Ένας από τους πολλού; βαλυραίους ήταν και ο αείμνηστος Αθανάσιος Καρύδης που διέμενε στη Θεσσαλονίκη,  έχω φυλαγμένατα γραμματά του, έχω δημοσιεύσει άρθρα του  στην ιστοσελίδα μου, και στην εφημερίδα Βαλύρα, δινοντάς μου κίνητρο και συνεχίζω μέχρι και σήμερα  νε μελετώ και να ερευνώ.Χαίρεται που μασ βλέπει απο ψηλά και τον μνημονεύουμε.

Στο διαδίκτυο  γνώρισα το γιατρό Βασίλη Μπέλιο ο οποίος μου έστειλε τα 2 βιβλία του και τον ευχαριστώ.

Τέλος αναφέρομαι στον αείμνηστο αστροψυσικό που έφυγε πρόσφατα και μας βλέπει από ψηλά και χαίρεται Διονύση Σιμόπουλο ,ο οποίος ήταν μαθητής του τρίτου Γυμνασίου Πατρών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.