COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Χρ. Μαγκούφης: Γκεμπελική μεθόδευση διαστροφής της αλήθειας και των πραγματικών συμβάντων

Δήλωση Χρήστου Μαγκούφη
για το συμβάν στα διόδια
 Αγ. Τριάδος
Σέβομαι και υπερασπίζομαι το Δικαίωμα κάθε πολίτη και κάθε κοινωνικής ομάδας να παλεύει για αυτά που πιστεύει, και αποτελεί αυτό για εμένα διαχρονική στάση ζωής.Οι Κοινωνικές Κατακτήσεις αποτελούν παράγωγο αγώνων που εδράζονται στο αξιακό σύστημα της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας, της Κοινωνικής Δικαιοσύνης.Αυτό το αξιακό σύστημα δεν μπορεί να αντικαθίσταται από την Ασυδοσία, τον Βιασμό της προσωπικότητας του ατόμου, την Κοινωνική ανευθυνότητα, και τις Γκεμπελικές τακτικές που κάποιοι εφαρμόζουν, προκειμένου να πετύχουν στόχους που εδράζονται στο Εγώ και αναιρούν το Εμείς.Θεωρώ λοιπόν χρέος μου, ενημερώνοντας την κοινή γνώμη για το χθεσινοβραδινό συμβάν στα διόδια της Αγίας Τριάδος ότι :

1ον. Αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμά μου να πληρώνω ως νομοταγής πολίτης το αντίτιμο των διοδίων, και δεν εκχωρώ σε κανέναν την άρση αυτού του δικαιώματός μου.
2ον. Στηλιτεύω ως αντιδημοκρατική την επίθεση που δέχθηκα από τα μέλη της ομάδας “δεν πληρώνω”, κατά την προσπάθειά μου να πληρώσω το αντίτιμο των διοδίων ως όφειλα.
Πολύ περισσότερο όμως στηλιτεύω την Γκεμπελική μεθόδευση διαστροφής της αλήθειας και των πραγματικών συμβάντων, καθότι ενώ εγώ ήμουν εκείνος που δέχθηκα την επίθεση και τον τραυματισμό στον καρπό του αριστερού μου χεριού, από το κοντάρι της γυναίκας που μεθοδευμένα αποχώρησε φοβούμενη τις ευθύνες των πράξεών της, εμφανίζεται σήμερα στις σελίδες των blogs το αντίστροφο. Εδώ ταιριάζει η λαϊκή παροιμία: “εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι”, αλλά ας είναι, γιατί ενδόμυχα η Αλήθεια και οι Ερινύες καίνε.

3ον. Τονίζω πως οι πάσης μορφής βρισιές και απειλές από τους χωρίς ονοματεπώνυμο και προσωπικότητα μασκοφόρους, που προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα μέσα από τις σελίδες των blogs δεν πτοούν ούτε εμένα προσωπικά ούτε και τη Κυβέρνησή μας, που αδιάκοπα προσπαθεί για την έξοδο της Χώρας από την κρίση.
Με απόλυτο σεβασμό στις θυσίες του Ελληνικού λαού, συνεχίζουμε τον πολυμέτωπο αγώνα μας, γιατί αυτό απαιτεί η λογική, το συμφέρον της Πατρίδας, του λαού μας και ιδίως της νέας γενιάς που δικαιούται ένα καλύτερο μέλλον.
Τέλος, σχετικά με δίκαια ζητήματα πολιτών και διαφόρων κοινωνικών ομάδων, δηλώνω αλληλέγγυος και προσδοκώ κάθε γόνιμο και δημοκρατικό διάλογο, χωρίς να εξαιρώ κανέναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.