Είμαστε ανυποχώρητοι,
δεν συζητάμε και
δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα!!!
Τον Ιούλιο του 2007 , όπως είναι γνωστόν, κυρώθηκε στη Βουλή των Ελλήνων η σύμβαση για την κατασκευή του οδικού άξονα Κόρινθος– Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα.Η σύμβαση την οποία είχαν υπογράψει οι κατασκευάστριες εταιρείες , οι τράπεζες που χρηματοδοτούσαν το έργο και το Ελληνικό Δημόσιο, προέβλεπε την παράδοση στην κυκλοφορία του συνόλου του δρόμου στο τέλος του 2013.Από το 2009 και μετά την οικονομική κρίση κυρίως οι Τράπεζες για οικονομικούς λόγους άρχισαν να δημιουργούν προβλήματα και να επιδιώκουν την ακύρωση της σύμβασης.Αυτό το είχα καταγγείλει σε ομιλία μου στη Βουλή από τον Δεκέμβριο του 2010 . Παράλληλα την ίδια χρονική περίοδο το Υπουργείο Υποδομών με Υπουργό τότε τον κ. Δημ. Ρέππα μας είχαν εκφράσει την πρόθεσή τους , επικαλούμενοι διάφορες προφάσεις να σταματήσει ο δρόμος στον ΠΥΡΓΟ και να κατευθυνθεί προς την ΟΛΥΜΠΙΑ.
Στη σημερινή συνάντηση που είχαμε με τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Μαγκριώτη επιβεβαιώθηκαν πλήρως, οι φόβοι μου, αφού μας έγινε γνωστόν ότι οι Τράπεζες επιδιώκουν να αποσυρθούν, παρά το ότι η θέση του Υπουργείου Υποδομών είναι να κατασκευασθεί το τμήμα από την ΠΑΤΡΑ μέχρι την ΤΣΑΚΩΝΑ.Θέλουν οι τράπεζες , κατά τη γνώμη μου , να χρηματοδοτήσουν το τμήμα ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ που είναι το φιλέτο γι’ αυτές , από πλευράς εισπράξεων και διαπραγματεύονται το τμήμα ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ με αποκλεισμό του τμήματος ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ που δεν θα είναι προσοδοφόρο λόγω μικρότερης κυκλοφορίας. Ζήτησα από τον κ. Μαγκριώτη , να μην αλλάξει η Κυβέρνηση τίποτα από την ισχύουσα και ψηφισθείσα σύμβαση από τη Βουλή και να κατασκευασθεί ο άξονας όπως προβλεπόταν από το 2007 .Για την Πελοπόννησο , τη Δυτική Ελλάδα και την Μεσσηνία ο δρόμος αυτός σε συνδυασμό με αυτόν της Τρίπολης – Καλαμάτας που τέλος του χρόνου ουσιαστικά τελειώνει , θα φέρει εκρηκτική οικονομική ανάπτυξη και πρόοδο.Είμαστε ανυποχώρητοι , δεν συζητάμε και δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα.Θέλουμε την κατασκευή του τμήματος , ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ όπως είχε σχεδιασθεί.
Στη σημερινή συνάντηση που είχαμε με τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Μαγκριώτη επιβεβαιώθηκαν πλήρως, οι φόβοι μου, αφού μας έγινε γνωστόν ότι οι Τράπεζες επιδιώκουν να αποσυρθούν, παρά το ότι η θέση του Υπουργείου Υποδομών είναι να κατασκευασθεί το τμήμα από την ΠΑΤΡΑ μέχρι την ΤΣΑΚΩΝΑ.Θέλουν οι τράπεζες , κατά τη γνώμη μου , να χρηματοδοτήσουν το τμήμα ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ που είναι το φιλέτο γι’ αυτές , από πλευράς εισπράξεων και διαπραγματεύονται το τμήμα ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ με αποκλεισμό του τμήματος ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ που δεν θα είναι προσοδοφόρο λόγω μικρότερης κυκλοφορίας. Ζήτησα από τον κ. Μαγκριώτη , να μην αλλάξει η Κυβέρνηση τίποτα από την ισχύουσα και ψηφισθείσα σύμβαση από τη Βουλή και να κατασκευασθεί ο άξονας όπως προβλεπόταν από το 2007 .Για την Πελοπόννησο , τη Δυτική Ελλάδα και την Μεσσηνία ο δρόμος αυτός σε συνδυασμό με αυτόν της Τρίπολης – Καλαμάτας που τέλος του χρόνου ουσιαστικά τελειώνει , θα φέρει εκρηκτική οικονομική ανάπτυξη και πρόοδο.Είμαστε ανυποχώρητοι , δεν συζητάμε και δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα.Θέλουμε την κατασκευή του τμήματος , ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ – ΤΣΑΚΩΝΑ όπως είχε σχεδιασθεί.
ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.