COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Ισχυρόν όπλον περιστολής των τροχαίων



Συχνάκις  οι υπεύθυνοι της Πολιτείας τροποποιούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με σκοπόν δήθεν την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων κατά βάθος όπως για προσπορισμόν εσόδων. Οι αλλαγές συχνές. Τα πρόστιμα υψηλά. Τα ατυχήματα και δυστυχήματα παρ’ όλα αυτά αυξάνονται ή δεν μειώνονται. Οι κάτοχοι οχημάτων, προκειμένου να διατηρήσουν την ικανότητα να κινούνται μ’ αυτά πληρώνουν τα πρόστιμα με κάθε θυσίαν.

Στις παραβάσεις, το ποινικόν μέρος έπρεπε να προηγείται του αστικού. Αλλά και με τις σημερινές καταστάσεις των προστίμων έπρεπε να υπήρχε και η τιμωρία της αφαιρέσεως της ικανότητος οδηγού. Αυτή η ποινή είναι εκείνη που καθιστά τον οδηγόν αναγκαστικώς προσεκτικόν. Αν στερηθεί του διπλώματος  οδηγήσεως θα υποφέρει δεινώς. Και εκ των πραγμάτων θα φοβάται τον Νόμον. Με τις χρηματικές ποινές είναι αδιάφορος. Και με υψηλές ταχύτητες οδηγεί, και παραβάσεις κάνει και μέθης κυκλοφορεί.
Για περιστολήν των τροχαίων ατυχημάτων, προτείνομεν την εξ’ υπαρχής εξέταση  όλων των κατόχων διπλώματος οδηγήσεως!! Από του Πρωθυπουργού μέχρι του νεαρού αγρότη χειριστού αγροτικού μηχανήματος!!
Θα πείτε αγαπητοί αναγνώστες.
n   Τι  μας λέει αυτός ο πλάνος! Γιατί να δώσω εξετάσεις αφού είμαι άριστος οδηγός;;
Συμφωνούμεν ότι είστε άριστος οδηγός. Αλλά οι άλλοι που κινούνται πλησίον σας δεν είναι άριστοι. Και επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να εξακριβωθεί  αυτό, πρέπει όλοι να υποστούμεν την  εκ νέου εξέταση. Οι αποτυχόντες θα στερηθούν του δικαιώματος οδηγήσεως για ένα έτος!
Αν ο γενικός έλεγχος σας φαίνεται παραλογισμός του γράφοντος, δύναται να νομοθετηθεί αντί προστίμου, έστω και μικρού, η αφαίρεση  του διπλώματος οδηγήσεως το ελάχιστον για έξι μήνες!  Μόνον έτσι θα αισθανθεί ο οδηγός  ότι επαπειλείται η ικανότητα που έχει και άνευ αντιρρήσεως θα προσπαθήσει να είναι προσεκτικός. Θα αδιαφορήσει φυσικά αν είναι σίγουρος ότι η παράβασή του θα διαγραφεί με  πολιτικόν μέσον!!
Για να αποφευχθεί η μάστιγα των τροχαίων, τα μέτρα πρέπει να είναι αυστηρά, έστω και αν είναι επαχθή. Να τηρούνται δε μετ’ αυστηρότητος. Αν χαθεί μια ζωή στους δρόμους, ένοχος πρέπει να θεωρείται και ο ΚΟΚ, σε κάποιον βαθμόν. Αυτήν η ενοχή πρέπει να περιοριστεί στο ελάχιστον δυνατόν, οπότε θα έχουν σωθεί ταυτοχρόνως και χιλιάδες αδίκως απωλεσθέντες ή τραυματισθέντες.
Μιχαήλ Στρατουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.