COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Η ΚΑΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ!!!!

Κι όμως υπάρχει.....
".... Εγινα πιο υπομονετικός = Αποφάσισα μάλιστα να τους τιμωρήσω με την υπομονή μου, πράγματα που τα διδάσκουν και στην Ινδία, εκεί που κάνουν κόλπα ζόρικα…
Γλίτωσα απ’ τον κομματικό φανατισμό, καθώς πλέον είμαι σίγουρος ότι όλοι κάνουν τα ίδια, ακόμα και οι υποτιθέμενοι αγωνιστές = Έγινα πιο φιλοσοφημένος σε τελική ανάλυση…
Εφάρμοσα το «Δεν πληρώνω Διόδια» στην πράξη. Δεν ξοδεύομαι σε ρυπογόνο βενζίνη και ίσως μοσχοπουλήσω και το - ομολογουμένως ακριβό - αμαξάκι μου. Τί νόημα έχουν όλα αυτά; Προς τί η βιασύνη;
Εκτίμησα τον αξία ενός μακρού και ατελείωτου καφέ το Σαββατοκύριακο = Είναι εκπληκτικό το πόσο χρόνο αγοράζεις με 3,5 ευρώ…
Έγινα πιο ταπεινός μετά από τόσο ξεφτίλισμα και καρπαζιά. Σε τελική ανάλυση, είμαι εγώ καλύτερος απ’ όλους αυτούς τους μορφωμένους ανθρώπους που εκπροσώπησαν τη χώρα αυτά τα 7 χρόνια; Είμαι εγώ πιο ξεχωριστός όταν τόσοι και τόσοι πριν από μένα γίνανε τόσο ρόμπα για να μου εξασφαλίσουν τη σταθερότητα; Ποιός είμαι εγώ που θέλω να ’χω τόσο μυγιάγγιχτη αξιοπρέπεια;
Είναι μεγάλη αρετή η ταπείνωση και ΕΜΠΡΑΚΤΑ διδάσκεται απ’ τους πολυχρονεμένους μας εκπροσώπους = Αυτήν την πνευματική μου ολοκλήρωση δε θα την αρνηθώ...
Και τέλος, είδα διαφορετικά το μέλλον μου. Δε με αγχώνει πλέον γιατί ξέρω πως εγώ, τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου θα πληρώνουν ένα συγκεκριμένο ποσό με συνέπεια, τιμώντας τις υπογραφές των πεφωτισμένων ηγετών μου = Πλήρης εκμηδένιση της Αβεβαιότητας, καθώς εξοβέλισα αυτό το αρρωστημένο άγχος για το κάτι καλύτερο που μου έτρωγε τα σωθικά…"(macroskopio.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.