COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

ΑΝΑΠΤΥΞΗ


Αγαπητοί Φίλοι καλημέρα,

Τα ονόματα που φέρει αυτή η λίστα είναι λιγότερα από 20 και μετά από αυστηρή επιλογή.

Και επειδή δεν συμπαθώ την πολυλογία θα ήθελα να σας πω τα εξής:

Έχω ξοδέψει πάνω από 10 χρόνια μελετώντας και κατανοώντας το θέμα ΑΝΑΠΤΥΞΗ ενώ παράλληλα προσπαθώ να κατανοήσω πως λειτουργούμε σαν λαός.

Έχω πολλές επαφές και έχω κάνει πολλές συζητήσεις με Έλληνες πολίτες που ασχολούνται με τα κοινά καθώς και με κάποιους που έχουν ιδρύσει ή εμπλακεί στην ίδρυση πολιτικού φορέα, το 2010-11 είχα συμμετάσχει σε μια τέτοια προσπάθεια.


Είναι καταπληκτικό το πώς ένας επιχειρηματίας από το Πήλιο έπεισε έναν καθηγητή πανεπιστήμιου και έναν καρδιολόγο και όλοι μαζί καπέλωσαν την κίνηση. Φυσικά η κίνηση διαλύθηκε αλλά η πολιτική εμπειρία που μου προσέδωσε είναι ανεκτίμητη.

Παρακολουθώ και είμαι σε επαφή με αρκετές νέες πολιτικές κινήσεις και τσεκάρω τις προθέσεις τους με διάφορους τρόπους. Λίγο αν είναι κάποιος παρατηρητικός και κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις ή τοποθετήσεις καταλαβαίνει πολλά για τις προθέσεις των άλλων. Δυστυχώς, από όλους αυτούς που είναι σε πολιτικό φορέα και είμαι εγώ σε επαφή, ενδιαφέρονται μόνο για την καρέκλα. Είναι απίστευτο και όμως αληθινό. Ίσως το έχουν διαπιστώσει και κάποιοι από εσάς.

Αναζητώ εναγωνίως ένα υγιή φορέα ώστε να ενταχθώ και εγώ σαν απλός στρατιώτης όμως μέχρι σήμερα δεν έχω εντοπίσει έναν υγιή πολιτικό φορέα.

Για του λόγου το αληθές, μια συνήθης ερώτηση που κάνω σε φίλους είναι: αν έχει υπόψη του κάποια αξιόλογη κίνηση. Κάποιοι από εσάς μπορείτε να το επαληθεύεστε. Επίσης, Αν κάποιος έχει υπόψη κάτι μπορεί να με ενημερώσει.

Με δεδομένη την πολιτική και οικονομική κατάσταση και μην γνωρίζοντας αν και πότε θα εμφανιστεί μια υγιή νέα πολιτική κίνηση αλλά και μετά από πολυετή σκέψη γύρω από το πώς θα μπορούσε να σωθεί αυτή η χώρα, αν υπάρχει ελπίδα δηλαδή και ποια είναι αυτή, κατέληξα ότι κυριολεκτικά η μόνη ελπίδα σωτηρίας είναι μια νέα πολιτική κίνηση στην όποια θα συμμετέχουν και θα απαρτίζεται μόνο από αξιόλογα πρόσωπα.

Τίτλοι και χρήματα δεν κάνουν τους Αξιόλογους. Καλή πρόθεση, καλοπροαίρετη, προσπάθεια ώστε κάποιος να είναι έντιμος και δίκαιος (στο μέτρο του δυνατού πάντα), καλός συνομιλητής, ομαδικό πνεύμα, άμιλλα, αρχές και αξίες και φυσικά αγάπη για την χώρα. Αυτά κάνουν τους αξιόλογους.

Από τότε που γεμίσαμε πτυχία και καθηγητές πανεπιστήμιου η χώρα έχει πάρει τον κατήφορο. Επίσης διαπιστώνω ότι ο πλουτισμός συνήθως χαλάει τους ανθρώπους.

Ποια είναι η ιδέα;

Να εντοπιστούν οι αξιόλογοι.

Εγώ είμαι ήδη έξω και ταξιδεύω προσπαθώντας να εντοπίσω αξιόλογα πρόσωπα. Αν βρεθούν 300 με 500 αξιόλογα πρόσωπα τότε μπορούν με ένα ημαιηλ είτε να συναθροιστούν κάπου κεντρικά είτε να συνεδριάσουν ηλεκτρονικά να εκλέξουν ηγέτη να στήσουν καταστατικό και να ξεχυθούν.

Μπορείτε απλά να κοιτάξετε δεξιά αριστερά και εφόσον εντοπίσετε ένα αξιόλογο πρόσωπο να το ενημερώσετε και να ενημερώσετε και εμένα ώστε να το εντάξω σε ένα από τα επόμενα ταξίδια και να τον επισκεφτώ. Ή απλά να μπει σε μια λίστα, μια κεντρική λίστα.

Πόσο δύσκολο είναι να βρεθούν 300 με 500 αξιόλογα πρόσωπα σε ολόκληρη την Ελλάδα;

Ο ένας με τον άλλον μπορούν να βρεθούν.

Βεβαίως, πρόσωπα που έχουν συμμετάσχει σε κόμματα, συνδικαλιστές αλλά και εμπλεκόμενοι σε περίεργες καταστάσεις καλό είναι να αποφεύγονται γιατί 100 υγιή μήλα να βάλεις γύρω από ένα σάπιο, θα σαπίσουν όλα.

Αυτό το ημαιηλ είναι σε κρυφή κοινοποίηση ώσπου να λάβω όλων την συναίνεση ότι θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτή την προσπάθεια, μετά θα είναι σε κανονική κοινοποίηση. Ήδη κάπου στους μισούς μου έχετε δώσει την συγκατάθεση για συμμετοχή. Δεν χρειάζεται να απαντήσετε πάλι.

Επίσης 1-2 πρόσωπα σας συμπεριέλαβα αυθαίρετα, μπορείτε να με ενημερώσετε για τις προθέσεις σας. Μπορείτε να παραμείνετε για όσο καιρό χρειαστεί να αποφασίσετε με την παράκληση να μην κοινοποιηθεί αυτή η προσπάθεια και ιδέα σε ακατάλληλα πρόσωπα όπως κομματικά πρόσωπα και συνδικαλιστές.

Πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση σκεφτείτε που οδεύει η χώρα και αν υπάρχει ελπίδα.

Σκεφτείτε ότι αν ο καθένας που λέει ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι, ότι δεν αλλάζει κάτι, σκεφτείτε ότι αν όλοι αυτοί έλεγαν ναι μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση αυτόματα θα μαζεύονταν χιλιάδες ή εκατομμύρια.

Σκεφτείτε ότι όλα από μια ιδέα ξεκινούν και ανάλογα με την πίστη σε ένα σκοπό εξελίσσονται ή όχι τα πράγματα.

Προσωπικά εγώ σαν Φάνης έχω σαν σημαία τους Θεσμούς και την Αξιοκρατία. Και να συμπληρώσω ότι προτάσεις υπάρχουν πολλές, ίσως χιλιάδες, στο έμψυχο υλικό είναι το πρόβλημα. Χρειαζόμαστε κάλο έμψυχο υλικό, πρόσωπα με αρχές και αξίες.


Με αληθινή εκτίμηση

Φάνης Α. Τσαπικούνης

Υπάρχουν και μερικά ακόμα ονόματα που δεν έχουν ημαιηλ. Σύνολο: γύρω στα 30 πρόσωπα είναι ενήμερα με τα περισσότερα να έχουν συνεναίσει σε αυτή την προσπάθεια.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.