COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

ΟΙ 17 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 3 ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ*

Οι 17 διαφορτικές βαθμολογίες μου είναι:

6 στο Δημοτικό Σχολείο Βαλύρας

3 στο Γυμνάσιο  Μελιγαλά

3 στο Λύκειο Μελιγαλά

1 Βθμολογία για Εισαγωγικες Εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο και 

4 Βαθμολογίες Πτυχίων(Λογιστικής, ΔΕΗ, Βιολογίας, ΣΕΛΜΕ ΠΑΤΡΩΝ)

Σύνολο 17 Βαθμολογίες

Στην πέμπτη, έκτη Δημοτικού, και δευτέρα, τρίτη λυκείου, υπήρξαν προσωπικές πονεμένες ιστορίες. ΄Ένιωσα τις διακρίσεις και την αδικία στη βαθμολογία στο δημοτικό, γιατί υπήρχε κόντρα του δάσκαλου με τη μάννα μου και στις 2 τάξεις λυκείου είχα μείνει αναξεταστέος (Φυσική στη Β Λυκείου και Μαθηματικά στη Γ Λυκείου), γιατί  ήμουν ασυμβίβαστος σε ορισμένες καταστάσεις και γεγονότα .

Αργότερα εκπαιδευτικός προσπάθησα  να είμαι όσο το δυνατόν αντικειμενικός και δεν ενέδωσα σε καθε είδους πιέσειςκαταρτισμένος στο γνωστικό, παιδαγωγικό και διδακτικό αντικείμενο με πολλούς διαφοερετικούς τρόπους, και από φοιτητής έκανα ιδιαίτερα,δούλευα στα φροντιστήρια της Πάτρας και Καλαμάτας, και παίρνοντας το πτυχίο μου πριν διοριστώ ,δημιουγησα φροντιστήριο στο χωριό μου και στο Μελιγαλά

Το ενδεικτικό της πέμπτης δημοτικού είναι 7 και όχι 6 .

Τελικά ορφανοπαίδι με μάννα χήρα 32 χρονών και 5 κουτσούβελα  ηλικίας 12 έως 4 χρόνων και εγώ δίδυμος με κορίτσι, τα κατάφερα και πήγα τον εαυτό μου παραπέρα.

*Τα πειστήρια της βαθμολογία μου στις 3 βαθμίδες της δημόσιας και ιδιωτικής  εκπαίδευσης. 

Και μία συμβουλή. Μην δανείζεται πρωτότυπες φωτογραφίες ,γιατί όταν ήμουν στη ΔΕΗ  ο συνάδελφος και μετέπειτα συνδυκαλιστής Τ.Γ. μου ζήτησε το φωτογραφικό υλικό της ΔΕΗ,το οποιο δεν επεστράφει ποτέ .Να δίνετε αντίγραφα και όχι τα πρωτότυπα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.