COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Τελικά μάλλον ζω σε άλλη χώρα ή σε άλλη χώρα διεξάγονται οι δημοσκοπήσεις…

Δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση στο γεγονός ότι δεν έχω συναντήσει έναν συμπατριώτη μας και να μου πει περήφανος ότι θα ψηφίσει Πασόκ, Λάος, Ντόρα ή Οικολόγους! ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΚΟΥΒΕΛΗ, ΝΤΟΡΑΣ Ή ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ… Για να είμαι δίκαιος ΝΔ, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ έχω συναντήσει κάποιους… Άρα η λογική λέει ότι συμβαίνουν δυο πράγματα: Α. Είναι πλασματικά τα νούμερα των δημοσκοπήσεων Β. Οι συγκεκριμένοι ψηφοφόροι ντρέπονται για την επιλογή τους δημόσια και την αναφέρουν μόνο στην ανωνυμία του τηλεφωνήματος.
 Τρίτη περίπτωση απλά δεν υπάρχει.
Από την άλλη βέβαια συμβαίνει το εξής παράδοξο… Άτομα που δεν γνωρίζουν την ιδιότητα μου και την κομματική μου ταυτότητα, οργισμένοι με την κατάντια της χώρας μας, μου αναφέρουν αυθόρμητα σε συζητήσεις ότι οι ίδιοι, οι οικογένειες τους και φίλοι τους πλέον θα το “ρίξουν” Χρυσή Αυγή “δαγκωτό”! Κοιτάω λοιπόν κάθε δημοσκόπηση “με αγωνία” και περιμένω να δω τα αυξημένα ποσοστά του Κινήματος μας, τα οποία τα βιώνω προσωπικά στις συναναστροφές μου… Ψάχνω, ψάχνω… Πουθενά η Χρυσή Αυγή!

Εδώ η εξήγηση όμως είναι ΜΙΑ! Μας τρέμουν!
Φοβούνται ακόμα και να μας αναφέρουν στις δημοσκοπήσεις τους γιατί ξέρουν το αποτέλεσμα. Αν μας δώσουν το πραγματικό μας ποσοστό, το οποίο μας βάζει με άνεση στη Βουλή, τότε αυτό το ποσοστό θα τριπλασιαστεί, γιατί θα καταρρεύσει το παραμύθι της χαμένης ψήφου μονομιάς.
Δεν ανησυχώ όμως γιατί ψύχραιμα ετοιμάζουμε την επόμενη μας δράση και την επόμενη και την επόμενη…σε όλη την Ελλάδα! Κάθε μέρα! Γράφουμε στα παλιά μας τα παπούτσια τα τουρκοκαναλα και ερχόμαστε σε άμεση επαφή με τον κόσμο! Και τι ειρωνεία…εμάς που δε μας παίζουν αυτοί, ο κόσμος μας υποδέχεται με ενθουσιασμό ενώ αυτούς που τους έχουν κάθε μέρα μαϊντανούς στα τουρκοκάναλα τους, τους φιλοδωρούν με διάφορα “καλούδια” της ελληνικής γης!
Διαδώστε τον ιό της Χρυσής Αυγής από στόμα σε στόμα! Ανοίξτε συζητήσεις με φίλους και γνωστούς και μεταφέρετε τους, τις ιδέες μας. Είστε οι φορείς της πιο αγνής Ιδεολογίας και σε εσάς πέφτει το βάρος να τη διαδώσετε.
 Ζήτω η Νίκη!
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Μέλος Κ.Ε.
Λαϊκού Συνδέσμου – Χρυσή Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.