COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Eπίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Ιωάννη Λαμπρόπουλου

Βουλή των Ελλήνων-Πρακτικά
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ:Βύρων Πολύδωρας
Θα συζητηθεί η με αριθμό 315/7-12-2010 επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Ιωάννη Λαμπρόπουλου προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την περάτωση των εργασιών του οδικού τμήματος Παραδείσια –Τσακώνα της Ολυμπίας Οδού κ.λπ.
Εκ μέρους της Κυβέρνησεως στην ερώτηση θα απαντήσει ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτης.
Ο ερωτών Βουλευτής κ. Ιωάννης Λαμπρόπουλος έχει το λόγο προκειμένου να αναπτύξει προφορικά την ερώτησή του.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, είναι γνωστό σε όλους μας ότι η ανάπτυξη της Πελοποννήσου είναι ταυτισμένη με τους δύο μεγάλους οδικούς άξονες: Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Λεύκτρο-Σπάρτη και Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα-Μεσσηνία. Αυτοί οι δύο δρόμοι πραγματικά θα αλλάξουν την τύχη της Πελοποννήσου, θα δώσουν άλλες προοπτικές για ανάπτυξη όχι μόνο στην Πελοπόννησο, αλλά και σε όλη τη Δυτική Ελλάδα. Για το δρόμο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα προχωράνε και οι συμβάσεις παραχώρησης. Γνωρίζουμε όλοι και περνάμε και απολαμβάνουμε το δρόμο. Έχουν δοθεί τα περισσότερα τμήματα.
Υπάρχει αυτό το αμαρτωλό τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα το οποίο είναι γνωστό ότι τελείωσε και δόθηκε στην κυκλοφορία δύο ημέρες πριν τις εκλογές του 2000 και μετά από δύο χρόνια, το 2003 έπεσε. Ενώ και εκεί προχωρούσαν κανονικά οι εργασίες -είναι ένα δύσκολο τμήμα- και παίρναμε διαβεβαιώσεις μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες ότι αυτό το μήνα που διανύουμε ή τον Ιανουάριο θα δινόταν και αυτό στην κυκλοφορία με μία μικρή παράκαμψη γύρω στα εξακόσια μέτρα, τώρα δεν ξέρουμε τι γίνεται. Διάφορα γράφονται. Δεν υπάρχει και δεν γίνεται η εκταμίευση όπως θα έπρεπε για να τελειώσει το έργο γρήγορα. Σας ρωτάμε, λοιπόν, τι θα κάνετε και εάν θα γίνει η εκταμίευση των οφειλομένων χρημάτων.
Όσον αφορά το δεύτερο για το Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, πολλά γράφονται τις τελευταίες ημέρες. Επειδή βγήκε μία ακατανόητη απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας η οποία ερμηνεύεται ποικιλοτρόπως, γράφεται ότι το Πύργος-Τσακώνα δεν θα γίνει. Πολλά ακούγονται. Θέλουμε, λοιπόν, κύριε Υπουργέ να μας διαβεβαιώσετε όπως και σε προηγούμενη απάντησή σας το καλοκαίρι και είχατε γνώση της απόφασης του Συμβουλίου Επικρατείας, ότι και αυτός ο δρόμος θα γίνει , όπως είχατε πει και εσείς και όλοι μας και οι φορείς, με την παραδοχή της μηδενικής λύσεως στην περιοχή του Καϊάφα με τα τέσσερα χιλιόμετρα και μόνο.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Παρακαλείται ο Υφυπουργός κ. Ιωάννης Μαγκριώτης, να απαντήσει στον ερωτώντα συνάδελφο.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ (Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Είναι κατανοητό το ενδιαφέρον του κυρίου συναδέλφου, όπως και της κυρίας Γιαννακοπούλου, όπως και όλων των συναδέλφων όλων των Κομμάτων από την Πελοπόννησο, γιατί πράγματι η Πελοπόννησος έχει στερηθεί βασικών αναπτυξιακών υποδομών και οι δύο αυτοί αυτοκινητόδρομοι της δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
Ο κεντρικός αυτοκινητόδρομος, όπως πολύ σωστά είπε, είναι σε πλήρη εξέλιξη και παρ’ ότι έχει ξεπεράσει κάποια χρονοδιαγράμματα, ειδικά στο επίμαχο κομμάτι που κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο, μπορώ να τον διαβεβαιώσω ότι μέχρι το τέλος του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί και θα έχει δοθεί και το συγκεκριμένο τμήμα του δημοσίου. Μάλιστα, εκτός από την γέφυρα Τ4, την πολύπαθη γέφυρα στην κατολίσθηση η οποία θα δοθεί στις 28 Οκτώβρη του 2011, το υπόλοιπο τμήμα θα δοθεί τον Απρίλιο του 2011. Όπως πολύ σωστά παρατήρησε, πάρα πολλά τμήματα μέσα στο 2010 έχουν δοθεί σε χρήση. Πρόσφατα μάλιστα δόθηκαν άλλα οκτώ χιλιόμετρα. Ελπίζουμε ότι μέσα στο 2011 θα φθάνει ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα, ότι θα έχει ολοκληρωθεί δηλαδή και η γέφυρα Τ4 στο επίμαχο σημείο της κατολίσθησης.
Θέλω όμως να πω τα εξής. Πράγματι η κατολίσθηση υπήρξε το 2003 όπως σωστά ανέφερε. Μόνο που αυτό το έργο έχει μία κακοδαιμονία από τη μελέτη. Η μελέτη έγινε το 1991-1992 όπως γνωρίζετε. Τότε δημοπρατήθηκε και πράγματι δόθηκε σε χρήση στις αρχές του 2000 και το 2003 είχαμε την κατολίσθηση. Συνεπώς το συμπέρασμα είναι ότι όταν έχουμε κακές μελέτες, έχουμε κακές δημοπρατήσεις και έχουμε και άσχημα αποτελέσματα. Μόνο που δεν έβαλε μυαλό το δημόσιο σε αυτή τη διαχρονική του ευθύνη, τη διακυβερνητική του ευθύνη –θα μπορούσα να πω εγώ- και όταν ήρθε στη συνέχεια να μελετήσει και να δημοπρατήσει το μεγάλο πρόβλημα της κατολίσθησης και έκανε τη σύμβαση του 2006, ξαναέκανε σχεδόν τα ίδια λάθη.
(MT)

(XA)
Γι’ αυτό ακριβώς από τότε έχουμε προβλήματα και συνεχείς παρατάσεις και βεβαίως αυξήσεις και του προϋπολογισμού. Θέλω λοιπόν να σας πω πως όλα αυτά τα θέματα έχουν ξεπεραστεί και πως στις 28 Οκτωβρίου του 2011 θα δοθεί στην κυκλοφορία συνολικά το κομμάτι. Και φυσικά τον Απρίλιο του 2011 θα δοθεί εκτός από τα 400 μέτρα της Γέφυρας Τ4, της μεταλλικής γέφυρας. Το κομμάτι αυτό θα καλύπτεται με μία μικρή παράκαμψη.
Αυτό ακριβώς ενσωματώνουμε στο νέο θεσμικό πλαίσιο. Δεν δημοπρατούνται έργα και ειδικά τόσο σημαντικά έργα χωρίς απόλυτη ωριμότητα και προετοιμασία του έργου, ούτε για προεκλογικούς λόγους ούτε για άλλες σκοπιμότητες. Το πολιτικό σύστημα έχει πάρει φαντάζομαι αυτό το μάθημα, τουλάχιστον από τη δική μας, την κυβερνητική πλευρά το έχουμε πάρει και γι’ αυτό ακριβώς πολύ σύντομα, που θα συζητήσουμε τις διατάξεις του νέου νόμου, θα δείτε τη μεγάλη διαφορά για τη διασφάλιση και των αυτοκινητοδρόμων και των οδικών αξόνων, γενικότερα των δημοσίων έργων, του δημοσίου χρήματος και φυσικά της ανάπτυξης.
Όσον αφορά τον αυτοκινητόδρομο, την Ολυμπία Οδό –να την λέω έτσι επιγραμματικά, για να μην τρώμε χρόνο- θα ήθελα να σας πω ότι έγινε μία έντονη συζήτηση στο Κοινοβούλιο, όταν είχατε φέρει σαν Κυβέρνηση την κύρωση αυτής της σύμβασης. Απ’ όλες τις πλευρές είχε επισημανθεί ότι το έργο αυτό θα συναντήσει μεγάλα προβλήματα στην περιοχή του Καϊάφα, μια περιοχή προστατευόμενη.
Πράγματι υπήρξε προσφυγή από περιβαλλοντικές οργανώσεις της περιοχής. Υπήρξε η πρώτη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Υπήρξε ερώτημα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δυστυχώς όμως οι αρμόδιοι της Κυβέρνησής σας δεν απήντησαν. Θεώρησαν ότι όλα αυτά δεν έχουν σημασία. Ήρθε λοιπόν η οριστική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που απορρίπτει, απαγορεύει τη διέλευση από την περιοχή του Καϊάφα.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υφυπουργού)
Υπήρξε όμως και πρόσθετη προσφυγή, το καλοκαίρι, όπως γνωρίζετε. Γι’ αυτό ακριβώς και δεν το καλύψαμε τότε στην απάντησή μας, γιατί δεν υπήρχε αυτή η προσφυγή. Έχουμε πρόσφατα δημοσιευθείσα και μία δεύτερη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, το οποίο απαγορεύει και στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ζαχάρως πλέον την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου. Έχουμε λοιπόν δύο αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, οι οποίες καλύπτουν ένα μεγαλύτερο τμήμα αυτού του οδικού άξονα.
Πρέπει επίσης να ξέρετε ότι υπάρχει και μία προσφυγή από τους κατοίκους της περιοχής των Βραχνέικων, στο κομμάτι μεταξύ Πάτρας και Πύργου. Ήταν να συζητηθεί τις προηγούμενες μέρες, αλλά αναβλήθηκε για τις αρχές του 2011. Πρέπει να έχουμε και αυτή την απόφαση για να ξέρουμε ποια είναι ακριβώς τα δεδομένα ώστε να πάρουμε τις οριστικές αποφάσεις.
Σε κάθε περίπτωση ο αυτοκινητόδρομος θα κατασκευαστεί, παρ’ όλες τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα. Είπα πως όλα όσα έχουν μελετηθεί από εμάς θα έρθουν στη Βουλή για να ψηφίσουμε τις τροποποιήσεις, αφού έτσι ορίζει η ίδια η σύμβαση, η οποία κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ο ερωτών συνάδελφος κ. Ιωάννης Λαμπρόπουλος έχει το λόγο.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, όπως ξέρετε, τα μεγάλα έργα είναι οι μελέτες και οι συμβάσεις παραχώρησης. Αυτό έγινε -και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς- μεθοδευμένα και με πολύ ένταση, όπως και με πολύ δουλειά από το 2004 και τον τότε Υπουργό κ. Σουφλιά, ο οποίος μετέτρεψε πράγματι –και αδιαμφισβήτητα- την Ελλάδα σ’ ένα απέραντο εργοτάξιο.
Μιλήσατε προηγουμένως για απαλλοτριώσεις και στην ερώτηση που σας έκανε η κυρία συνάδελφος. Ναι, οι απαλλοτριώσεις είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Εγώ λοιπόν σας λέω ότι στο Πρωτοδικείο Κορίνθου έχει εκδικαστεί απαλλοτρίωση γι’ αυτό τον δρόμο Κορίνθου-Πατρών-Πύργου-Τσακώνας από τον Μάιο του 2009 και δεν έχει βγει ακόμα η απόφαση του Πρωτοδικείου.
Τι κάνει το Υπουργείο σας εδώ και ενάμισι χρόνο; Τι κάνει το Υπουργείο Δικαιοσύνης; Απευθυνθήκατε στον Άρειο Πάγο, να πάει ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου και να τραβήξει από το αφτί αυτόν τον κύριο Δικαστή που στην ουσία αρνησιδικεί; Γιατί λοιπόν να χρεώνουμε αλλού ευθύνες;
Να πω και τις άλλες σας ευθύνες. Διαβάζουμε ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες θέλουν να καταγγείλουν τη σύμβαση από την Κόρινθο. Γιατί; Γιατί δεν τους επιστρέφετε το ΦΠΑ. Γιατί δεν το επιστρέφετε το ΦΠΑ, αφού το οφείλετε; Πώς λοιπόν θα προχωρήσουν τα έργα; Πώς θα προχωρήσει ο δρόμος Πάτρας-Πύργου-Τσακώνας;
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)
Και εσείς την είχατε ψηφίσει τη σύμβαση, όλοι την ψηφίσαμε γιατί θέλουμε το δρόμο, θέλουμε την ανάπτυξη και σεβόμαστε και το περιβάλλον. Η κυρία Μπιρμπίλη, όταν έγινε Υπουργός, η πρώτη δήλωση που έκανε ήταν ότι αυτός ο δρόμος δεν πρέπει να γίνει και ότι υπάρχει πρόβλημα εκεί. Ήρθε όλως παραδόξως μετά και το Συμβούλιο της Επικρατείας να συμφωνήσει.
Διαβάζοντας αυτή την απόφαση δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη. Τι δουλειά έχει όλη η περιοχή της Ζαχάρως; Όλοι ξέρουμε ότι το πρόβλημα –αν είναι πρόβλημα, γιατί και εκεί είχε παρθεί σωστά η απόφαση και είχε μελετηθεί σωστά- είναι στην περιοχή μόνο του Καϊάφα. Γιατί μιλάνε για όλη την περιοχή της Ζαχάρως;
Ποιοι άλλοι θέλουν, κύριε Υπουργέ, να μη γίνει αυτό το έργο; Ποιοι; Οι τράπεζες, γιατί είχαν υπογράψει συμφωνίες και δανειοδοτήσεις με άλλα στοιχεία και άλλους όρους που ίσχυαν και τώρα ζημιώνονται. Και ποιοι άλλοι δεν θέλουν να γίνει αυτό το έργο; Οι παραχωρησιούχοι, οι κατασκευάστριες εταιρίες , για να μας καταλαβαίνει ο κόσμος. Γιατί δεν θέλουν οι κατασκευάστριες εταιρίες να γίνει αυτό το έργο; Γιατί το τμήμα Πύργος-Τσακώνα δεν θα είναι προσοδοφόρο όσο ήταν όλα τα άλλα λόγω μειωμένης κίνησης Βλέπουν ότι δεν θα έχουν αποπληρώσει μέχρι το 2022, όπως υπολόγιζαν.
Όλοι αυτοί λοιπόν δεν θέλουν να γίνει το έργο. Εμείς τι θα κάνουμε; Εσείς, ως Κυβέρνηση; Δεν λέμε να γίνει σε βάρος του περιβάλλοντος. Ναι, αλλά για τα 4 χιλιόμετρα προτείνουμε όμως όλοι αυτή τη λύση. Ας πάρει απόφαση η Κυβέρνηση, να τελειώνουμε. Να μην το τραβάμε άλλο. Να το αναβάλουμε σε δύο και τρία χρόνια; Πάρτε γρήγορα απόφαση. Πρέπει να τελειώσει αυτή η ιστορία. Πρέπει ο δρόμος αυτός να γίνει, να ενωθούν τα δύο λιμάνια Πατρών-Καλαμάτας, να γίνει, γιατί είναι άξονας που τον αναγνωρίζει και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε, για την ανοχή σας.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βύρων Πολύδωρας): Ευχαριστούμε τον κ. Λαμπρόπουλο. Τον ευχαριστούμε ιδιαιτέρως γιατί έθιξε αφανείς πλευρές.
Το λόγο έχει ο Υφυπουργός για να δευτερολογήσει.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ (Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Θα συμφωνήσω με τον αγαπητό κύριο συνάδελφο ότι ασφαλώς οι τράπεζες κοιτάνε τα συμφέροντά τους, όπως και οι παραχωρησιούχοι. Μόνο που θα σας έλεγα ότι οι τράπεζες αυτές έχουν υπογράψει τις συμβάσεις που έχουν κυρωθεί με νόμο στη Βουλή.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς τον ψηφίσατε.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ (Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Ψηφίσαμε, αλλά είχαμε συγκεκριμένες ενστάσεις και για τα διόδια και ειδικά για την περιοχή του Καϊάφα. Σας τα είχαμε επισημάνει όλα αυτά, ότι θα τα βρούμε μπροστά μας. Εσείς βέβαια φύγατε νωρίς, αλλά τα προβλήματα έμειναν και πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε.
Πρώτον, λοιπόν θέλω να σας πω ότι εμείς θα υπερασπιστούμε τα έργα και το δημόσιο συμφέρον. Να είστε βέβαιος γι’ αυτό. Επίσης, είμαι σίγουρος ότι θα είστε συμπαραστάτες σ’ αυτή την προσπάθεια για να λύσουμε είτε τα προβλήματα των συμβάσεων αυτών καθ’ αυτών και των αδυναμιών, όπως τις διαμορφώσατε και τις φέρατε στην Βουλή –εσείς γνωρίζετε, εσείς ήσασταν επισπεύδοντες, το καταλαβαίνετε πάρα πολύ καλά αυτό- είτε τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν μετά τις εκλογές και έχουν να κάνουν κυρίως με την οικονομική κρίση και την ύφεση, η οποία οδηγεί στη μείωση των διελεύσεων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι τράπεζες στέλνουν τα δικά τους μηνύματα στην πολιτεία, με τον τρόπο που το κάνουν. Συμφωνώ μαζί σας ότι δεν είναι διατεθειμένες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση, γιατί πλέον έχουν απώλειες εσόδων και χάνουν αντί να έχουν τη σχετική κερδοφορία, όπως είχαν προβλέψει.
Τονίζω όμως και πάλι ότι θα υπερασπιστούμε τα έργα. Στέλνουμε και εμείς μήνυμα στις τράπεζες, όπως και στους παραχωρησιούχους ότι στην περίπτωση αυτή δεν θα είναι το δημόσιο και ο φορολογούμενος πολίτης και τα ίδια τα έργα που θα βγουν χαμένα. Γι’ αυτό θα πρέπει να κατανοήσουν ότι μόνο μία ανοικτή και δημόσια διαβούλευση και συζήτηση μπορεί να δώσει απάντηση και λύση στα θέματα, διαφορετικά το δημόσιο έχει όλη τη δυνατότητα να διεκδικήσει τα δικαιώματά του.
Θα το πράξουμε με τον πιο αποφασιστικό τρόπο, όπως το πράξαμε και στην υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης. Και εκεί είχαμε επισημάνει τα προβλήματα και τα λάθη, την προχειρότητα της σύμβασης. Ο κ. Σουφλιάς, του οποίου μπορώ να αναγνωρίσω την προσπάθεια και τη μεθοδικότητα, δεν άκουγε τις παρατηρήσεις μας και δυστυχώς βούλιαξε η υποθαλάσσια στο Θερμαϊκό. Δεν έγινε έργο και το δημόσιο εκλήθη από τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες να πληρώσει 410 εκατομμύρια ευρώ αποζημίωση για ένα έργο 450 εκατομμυρίων ευρώ. Δόθηκε μάχη στη διαιτησία και περίπου στο τέλος η διαιτησία κατέληξε στα 65 με 67 εκατομμύρια. Και αυτά όμως είναι πολλά, γιατί έργο δεν έγινε.
(SS)
(1ΜΤ)
Άρα, χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή από όλους μας. Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα. Θέλω, λοιπόν, να πω και να κλείσω, πως δεν ήταν η κυρία Μπιρμπίλη αυτή που οδήγησε το Συμβούλιο της Επικρατείας και νομίζω ότι καθ’ υπέρβαση το είπατε αυτό και καθ’ υπερβολήν. Το Συμβούλιο της Επικρατείας εκλήθη να αποφασίσει σε προσφυγές που έκαναν κάτοικοι της περιοχής και στη μία περίπτωση και στην άλλη περίπτωση.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει προειδοποιητικά το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υφυπουργού)
Αλλά το πρόβλημα ήταν υπαρκτό, ιδιαίτερα στην περιοχή του οικοσυστήματος του Καϊάφα και σας το είχαν τονίσει όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης το 2007. Με αυτήν, λοιπόν, την έννοια το να ζητάει η κυρία Μπριμπίλη και όλοι μας, την τήρηση της νομιμότητας για την προστασία του περιβάλλοντος, δεν είναι καθόλου κακό, ίσως, είναι το σωστό.
Εμείς πήγαμε, όπως είπατε, στη μηδενική λύση. Υπήρξε, όμως, και νέα προσφυγή -αυτή εκδικάστηκε και πρόσφατα δημοσιεύτηκε και σε αυτήν αναφέρεστε- και απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας -αλλά και αντίστοιχη, θα έλεγα, επιστολή από την Ευρωπαϊκή Ένωση- που απαγορεύει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου και πέρα των τεσσάρων, πέντε χιλιομέτρων που εφάπτονται του οικοσυστήματος της λίμνης Καϊάφα στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ζαχάρεως. Εκεί διευρύνθηκε και πολλαπλασιάστηκε το πρόβλημα.
Όλα αυτά πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε. Γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε έξω από το συνταγματικό πλαίσιο. Πρέπει να αντιμετωπιστούν.
Και πολύ γρήγορα θα έρθουν οι προτάσεις μας, όπως είπα και στη Βουλή σε μία δημόσια συζήτηση, για να φωτίσουμε όλα τα προβλήματα και φυσικά να δώσουμε τις λύσεις, πάντοτε υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και υπέρ των έργων.
Σας ευχαριστώ πολύ.

ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Ε Π Ι Κ Α Ι Ρ Η Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
ΠΡΟΣ : Τον κ. Υπουργό Υποδομών , Μεταφορών & Δικτύων

1.] Όπως και το ίδιο Υπουργείο αποδέχεται , έχει τελευταία σταματήσει η εκταμίευση των αναγκαίων χρηματικών ποσών , για την συνέχιση και περάτωση των εργασιών , του οδικού τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα με συνέπεια στην καθυστέρηση παράδοσης του δρόμου .
2.] Σύμφωνα με πληροφορίες , τα πρώτα τμήματα της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ από την Κόρινθο έως την Πάτρα θα παραδοθούν το 2013 , αλλά κανείς δεν γνωρίζει πότε θα παραδοθούν τα τμήματα από Πάτρα έως Πύργο και από Πύργο έως Τσακώνα , καθώς και ποια λύση θα δοθεί στην περιοχή της Λίμνης Καϊάφα .


Ε ρ ω τ ά τ α ι ο κ. Υπουργός


1.] Θα υπάρξει έγκαιρη εκταμίευση για την ομαλή και απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα ; και πότε προβλέπεται να δοθεί στην κυκλοφορία ; .
2.] Πότε θα παραδοθούν τα τμήματα Πάτρα – Πύργος και Πύργος- Τσακώνα της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ ; και ποία λύση έχει δοθεί στην περιοχή της Λίμνης Καϊάφα ;.

Αθήνα 29 - 11 - 2010

Ο Ερωτών Βουλευτής


ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.