Για εσχάτη προδοσία λόγω εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας
Σήμερα 01.03.2017 και Ώρα 13.00΄ – συνεδρίασε η
Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας με θέμα ημερήσιας
διάταξης: Συζήτηση επί αιτήσεων άρσεως ασυλίας Βουλευτών, σύμφωνα με το
άρθρο 62 του Συντάγματος και τα άρθρα 43Α και 83 του Κανονισμού της
Βουλής.
Οι 166 είχαν κατηγορηθεί από χιλιάδες πολίτες για εσχάτη προδοσία διότι το 2013 υπερψήφισαν το Σχέδιο Νόμου “Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν. 4093/2012, κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
«Έγκριση των Σχεδίων των Συμβάσεων Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης
Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου
Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας,
του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ.) και της
Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), με τίτλο «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής
Διευκόλυνσης», της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του
Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Σύμβαση
Διευκόλυνσης Διαχείρισης Υποχρεώσεων ΣΙΤ» και της Σύμβασης
Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής
Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Διευκόλυνση αποπληρωμής Τόκων
Ομολόγων», παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή των Συμβάσεων» και άλλες επείγουσες διατάξεις.”
Πρωτοστάτες
ήταν το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών – ΣΠΙΘΑ του Μήκη Θεοδωράκη, η
δικηγόρος Αθηνών Ντόρα Κρητικοπούλου, ο διδάκτωρ κοινωνικών
επιστημών Θεοφάνης Μαλκίδης, ο πολιτευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Γεωργούλας Αλέξανδρος, και
ο καθηγητής συνταγματικού δικαίου Γιώργος Κασιμάτης, το κείμενο του
οποίου παραθέτω στη συνέχεια. Όλες τις πληροφορίες που αφορούν τη
πληθώρα των καταγγελιών Εσχάτης Προδοσίας και την αίτηση σύλληψης
βουλευτών θα τις βρείτε ΕΔΩ
Σύμφωνα με τα parapolitika τα
αιτήματα άρσης ασυλίας απορρίφθηκαν και η πλειοψηφία της Επιτροπής
συμφώνησε ότι οι δικογραφίες θα μπορούσαν να μην είχαν διαβιβαστεί καν
στη Βουλή.
Αξίζει
να σημειωθεί ότι ο βουλευτής ο οποίος εκπροσωπεί τη Νέα Δημοκρατία στην
Επιτροπή Γιώργος Γεωργαντάς ήταν ένας εκ των 166, με αποτέλεσμα να τον
αντικαταστήσει ο Κώστας Τζαβάρας, ο οποίος είχε απουσιάσει από την
ψηφοφορία του 2013 λόγω χειρουργικής επέμβασης στην οποία είχε
υποβληθεί.
Επισήμανση: Η βουλευτική ασυλία δεν καλύπτει τα αυτόφωρα κακουργήματα (Άρθρο 62 Σ)
14.01.2013
Γιώργος Κασιμάτης
Η Βουλή ψηφίζει σήμερα τη “Σύμβαση Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης” που υπεγράφη στις 7.12.2012 μεταξύ δανειστών και Ελλάδας. Με τη διαδικασία αυτή οι Βουλευτές που θα ψηφίσουν αυτή τη Σύμβαση θα πρέπει να γνωρίζουν τι θα ψηφίσουν.
Με τη Σύμβαση αυτή συνεχίζει να νομιμοποιείται ολόκληρο το σύστημα όρων και διαδικασιών που θεσπίστηκαν με τα προηγούμενα Μνημόνια και παραβιάζουν θεμελιώδεις αρχές της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του Συντάγματος, των Συνθηκών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Διεθνούς Δικαίου. Συγκεκριμένα, αναφέρω επιγραμματικά τα έξης:
1.Συνεχίζει να ισχύει ως βασικός όρος του δανεισμού της χώρας η παραίτηση από τα δικαιώματα προστασίας του κράτους και της περιουσίας της, τα οποία παρέχουν το Σύνταγμα, το ευρωπαϊκό δίκαιο και το διεθνές δίκαιο (παραίτηση από όλες τις «ασυλίες» και από την εθνική κυριαρχία, που προβλέπεται για όλες τις Συμβάσεις Δανεισμού και του Προγράμματος Δημοσιονομικής Προσαρμογής –«Μνημόνια»-).
2.Συνεχίζεται η καθολική δέσμευση του συνόλου της περιουσίας του ελληνικού κράτους (κινητά, ακίνητα, τίτλοι, ολόκληρος ο υποθαλάσσιος και ορυκτός πλούτος της χώρας κ.λπ.) υπέρ των δανειστών και «όσο υπάρχει το χρέος» –ανεξαρτήτως αν η Ελλάδα εξοφλεί τις τοκοχρεωλυτικές υποχρεώσεις της ή όχι. Δηλαδή, η Ελλάδα δεν μπορεί να αξιοποιήσει την περιουσία της χωρίς την έγκριση των δανειστών και του ΤΑΙΠΕΔ, μέσω δε του Ταμείου κάθε έσοδο από αξιοποίηση θα περιέρχεται στους δανειστές.
3.Η Ελλάδα δεν έχει τη δυνατότητα να συνάψει με καμιά άλλη χώρα, ούτε με ιδιωτικό φορέα –ελληνικό ή ξένο- επιχειρήσεων συμφωνία που να περιλαμβάνει αξιοποίηση περιουσιακού της στοιχείου, χωρίς την έγκριση των δανειστών και του ΤΑΙΠΕΔ – που αποτελεί επαίσχυντο και παράνομο θεσμό πλήρους υποθήκευσης του Ελληνικού Κράτους.
4.Για τις υποχρεώσεις της Ελλάδας ισχύει το αγγλικό δίκαιο, που δεν αναγνωρίζει δικαιώματα στον οφειλέτη δανεισμού. Ισχύει, επίσης, η δικαιοδοσία των αγγλικών δικαστηρίων για το Α΄ Μνημόνιο και των δικαστηρίων του Λουξεμβούργου για τα επόμενα «Μνημόνια». Οι δανειστές, όμως –μόνο αυτοί- έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν και τα ελληνικά δικαστήρια. Στηρίζονται προφανώς και στις επαίσχυντες πιστοποιήσεις νομιμότητας που παρέχουν πρόθυμα σε κάθε βήμα δέσμευσης της Ελλάδας οι αρμόδιοι βάσει των Συμβάσεων Δανεισμού νομικοί σύμβουλοι του Κράτους, οι οποίοι διαπράττουν σοβαρή παράβαση καθήκοντος.
5.Οι δανειστές –το ορίζει ρητά η Σύμβαση που ψηφίζεται σήμερα- μπορούν να προχωρούν σε κατάσχεση, αν δεν εκπληρώνονται οι Συμβάσεις Δανεισμού, σε κάθε περιουσιακό στοιχείο του Κράτους και της Τράπεζας της Ελλάδος, χωρίς κανένα περιορισμό (μπορούν να κατάσχουν ακόμη και τα χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού που είναι κατατεθειμένα στην Τράπεζα της Ελλάδος και είναι προορισμένα για την πληρωμή των δαπανών –μισθών, συντάξεων, δαπανών εθνικής άμυνας, παιδείας, υγείας κ.λπ κ.λπ.) ).
6. Η διαδικασία ψήφισης διεθνών συμβάσεων που ακολουθείται και ακολουθήθηκε και το Μάρτιο του 2012 είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και στο διεθνές δίκαιο. Ως διεθνείς Συμβάσεις είναι ανυπόστατες και δε δεσμεύουν της Ελλάδα νομικά.
7.Η σημερινή διαδικασία παραβιάζει άλλη μια φορά την κοινοβουλευτική και την αντιπροσωπευτική αρχή για την κύρωση διεθνών Συμβάσεων που εγγυώνται το Σύνταγμα και το διεθνές δίκαιο. Επιπλέον εξευτελίζει τη λαϊκή αντιπροσωπεία και τη Βουλή των Ελλήνων: (α)Διεθνείς Συμβάσεις τόσο μεγάλης σημασίας, αντί να κυρωθούν με ειδικό νόμο και να συζητηθούν στη Βουλή με άνεση, έρχονται με τη διαδικασία του επείγοντος, εντάσσονται σε ένα από τα τελευταία άρθρα κοινού νομοσχεδίου (στη σημερινή περίπτωση στο άρθρο 53 σαν να είναι μια απλή τροπολογία). (β) Η κύρια Σύμβαση που υπεγράφη στις 15.3.2012 και περιέχει τις βασικές δεσμεύσεις και τροποποιείται με αυτή που φέρανε σήμερα στη Βουλή μοιράστηκε στους Βουλευτές; Έχει κυρωθεί με νόμο; (γ) Είχε εγκριθεί από τη Βουλή «Σχέδιο Σύμβασης» -κάτι που έγινε πρώτη φορά στα κοινοβουλευτικά χρονικά και δεν ήταν μόνο άκυρη η έγκριση, αλλά και ξεφτέλιζε το Κοινοβούλιο- αυτό το «Σχέδιο» είναι η κύρια Σύμβαση; Η υπογεγραμμένη «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης» της 15.3.2012, που τροποποιείται σήμερα δεν έχει κυρωθεί από τη Βουλή, ούτε μοιράστηκε στους Βουλευτές, όπως έχει υπογραφεί!!! Σήμερα έφερε η Κυβέρνηση για ψήφιση μόνο τις τροποποιήσεις του της Σύμβασης της 7.12.2012!!! Έτσι, η Βουλή, στην πραγματικότητα, δεν ξέρει τί ψηφίζει. Έτσι έχει καταντήσει το πολίτευμα και το Σύνταγμα.
8.Πάντως, όλες αυτές οι διαδικασίες είναι αντίθετες στο Σύνταγμα και νομικά ανυπόστατες. Τα κόμματα και οι βουλευτές που δεν επιθυμούν να συμβάλουν ούτε στις πρωτοφανείς δεσμεύσεις της Ελλάδας, ούτε στον πρωτοφανή εξευτελισμό του Αντιπροσωπευτικού Σώματος, του Συντάγματος και της Δημοκρατίας, αν δεν υποχωρεί η κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή, οφείλουν να αποχωρήσουν από τη Βουλή. Θα είναι μια πράξη σύμφωνη με το Σύνταγμα και το ακροτελεύτιο άρθρο του, που θα εκφράσει κατά τον πιο σαφή τρόπο την αντίθεση προς την καταπάτηση του πολιτεύματος και των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη από τους δανειστές του και με τη συνεργασία των βουλευτών που στηρίζουν όλες αυτές τις παράνομες συμφωνίες. Θα εκφράσει το δικαίωμα και την υποχρέωση του Αντιπροσωπευτικού Σώματος να αντιστέκεται στην καταπάτηση της εθνικής κυριαρχίας, της λαϊκής κυριαρχίας και των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη, καθώς και των ζωτικής σημασίας συμφερόντων της Ελλάδας. Θα εκφράσει ακόμη τη στήριξη στον ελληνικό λαό που συνεχώς εξαθλιώνεται και ποδοπατείται.
9.Τέλος, οι αντίθετοι προς αυτό τον εξανδραποδισμό της Ελλάδας και την διαρκή καταπάτηση κάθε νομιμότητας Βουλευτές οφείλουν οργανωμένα και θεμελιωμένα να προχωρήσουν σε διαβήματα ενημέρωσης για τις παραβιάσεις θεμελιωδών αρχών της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, δικαιωμάτων του ανθρώπου και της εθνικής κυριαρχίας τους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς: Το Συμβούλιο της Ευρώπης, Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας, τον Διεθνή Οργανισμό Προστασίας των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στη Γενεύη, την Ευρωπαϊκή Ένωση και κάθε άλλον Διεθνή Οργανισμό για την προστασία θεμελιωδών άρχων και δικαιωμάτων του ανθρώπου.
10. Πρέπει να σημειώσω, ότι το αρμόδιο Όργανο για την προστασία των κοινωνικών δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης έχει γνωματεύσει ότι οι περικοπές των συντάξεων και άλλων κοινωνικών δικαιωμάτων είναι παράνομες. Γιατί η ΑΔΕΔΥ και η ΓΕΣΣΕ που έχουν τη Γνωμάτευση δεν την έχουν προβάλει;; Γιατί η Βουλή δεν την προβάλλει;
Πειραιάς, 14.1.2013
Γιώργος Κασιμάτης
ΣΧΕΤΙΚΑ
- «Φιλτράρισμα» των δικογραφιών κατά βουλευτών ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ «ΚΟΚΤΕΙΛ»
- Η Σύνθεση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας
Advertisements
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.