Από την Γραμματεία της «Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου»
Παρακολουθούμε την ανταλλαγή επιστολών του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και του Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Κωνσταντινόπουλου, για την «διαχείριση» της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ –όπως κατ’ ευφημισμό ονομάζει η κυβέρνηση το ξεπούλημα.
Δυστυχώς το Επιμελητήριο της Αρκαδίας δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να «συμβάλλει με ιδέες και προτάσεις» για το ξεπούλημα της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, ενώ δεν έδειξε το ίδιο ενδιαφέρον για την διατήρηση και εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και δεν συμμετείχε σε καμία κινητοποίηση για τη σωτηρία του, ως όφειλε λόγω της αρμοδιότητάς του και του ρόλου του.
Οφείλουμε για μια ακόμη φορά να τονίσουμε στον κ. Κωνσταντινόπουλο και στον κ. Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αρκαδίας ότι:
Ο σιδηρόδρομος είναι η πιο βασική υποδομή στη χερσαία μεταφορά για την ανάπτυξη της οικονομίας, της αγοράς και για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων.
Ο σιδηρόδρομος είναι το πιο οικονομικό, το πιο ασφαλές και το πιο χρήσιμο για το περιβάλλον, μάλιστα οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι δεν είναι μακριά ο χρόνος που ο άνθρωπος θα αναγκαστεί στη χρήση των μέσων σταθερής τροχιάς λόγω των ενεργειακών και περιβαλλοντικών προβλημάτων.
Ο σιδηρόδρομος έχει το μικρότερο κόστος κατασκευής και λειτουργίας που υπολογίζεται στο 1/3 των αυτοκινητοδρόμων.
Είναι τεράστια τα οφέλη στην εξοικονόμηση ενέργειας, στη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Επίσης η μη ύπαρξη σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και η μη ανάπτυξή του στη χώρα μας στο τομέα της εμπορευματικής μεταφοράς έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα των Ελληνικών προϊόντων, για την οποία έπρεπε να ενδιαφέρεται ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αρνείται την χρηματοδότηση για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, η Κυβέρνηση αρνείται – το γιατί, το γνωρίζει και ο τελευταίος πολίτης.
Υ.Γ.1. Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, ώστε οι προτάσεις του Επιμελητηρίου Αρκαδίας για την «αξιοποίηση» (βλέπε ξεπούλημα) της περιουσίας του ΟΣΕ, να έχει τη τύχη της πρότασής του για να γίνει διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου το μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς Μουαμάρ Καντάφι.
Υ.Γ.2. Βέβαια, πιθανόν να μην είχε χρόνο να ασχοληθεί με τη σωτηρία του σιδηροδρόμου, γιατί ασχολιόταν με τους μεγαλοϊδεατισμούς του αεροδρομίου.
Υ.Γ.3. Για δε τον κ. Κωνσταντινόπουλο, ο οποίος δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο στο πώς θα ξεπουληθεί η περιουσία του ΟΣΕ, θέλουμε να του θυμίσουμε και να ενημερώσουμε τους πολίτες της Αρκαδίας και όλης της Πελοποννήσου ότι όταν το Εργατικό Κέντρο Αρκαδίας, οι σιδηροδρομικοί και η «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» οργάνωσαν συγκέντρωση και πορεία τον Δεκέμβρη στην Τρίπολη για να μην κλείσει ο σιδηρόδρομος, ο κ. Κωνσταντινόπουλος κρύφτηκε. Είχε δώσει και αυτός εντολή να κλείσει το πολιτικό του γραφείο για να μην παραλάβει το ψήφισμα διαμαρτυρίας.
Παρακολουθούμε την ανταλλαγή επιστολών του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και του Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Κωνσταντινόπουλου, για την «διαχείριση» της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ –όπως κατ’ ευφημισμό ονομάζει η κυβέρνηση το ξεπούλημα.
Δυστυχώς το Επιμελητήριο της Αρκαδίας δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να «συμβάλλει με ιδέες και προτάσεις» για το ξεπούλημα της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, ενώ δεν έδειξε το ίδιο ενδιαφέρον για την διατήρηση και εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και δεν συμμετείχε σε καμία κινητοποίηση για τη σωτηρία του, ως όφειλε λόγω της αρμοδιότητάς του και του ρόλου του.
Οφείλουμε για μια ακόμη φορά να τονίσουμε στον κ. Κωνσταντινόπουλο και στον κ. Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αρκαδίας ότι:
Ο σιδηρόδρομος είναι η πιο βασική υποδομή στη χερσαία μεταφορά για την ανάπτυξη της οικονομίας, της αγοράς και για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων.
Ο σιδηρόδρομος είναι το πιο οικονομικό, το πιο ασφαλές και το πιο χρήσιμο για το περιβάλλον, μάλιστα οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι δεν είναι μακριά ο χρόνος που ο άνθρωπος θα αναγκαστεί στη χρήση των μέσων σταθερής τροχιάς λόγω των ενεργειακών και περιβαλλοντικών προβλημάτων.
Ο σιδηρόδρομος έχει το μικρότερο κόστος κατασκευής και λειτουργίας που υπολογίζεται στο 1/3 των αυτοκινητοδρόμων.
Είναι τεράστια τα οφέλη στην εξοικονόμηση ενέργειας, στη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Επίσης η μη ύπαρξη σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και η μη ανάπτυξή του στη χώρα μας στο τομέα της εμπορευματικής μεταφοράς έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα των Ελληνικών προϊόντων, για την οποία έπρεπε να ενδιαφέρεται ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αρνείται την χρηματοδότηση για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, η Κυβέρνηση αρνείται – το γιατί, το γνωρίζει και ο τελευταίος πολίτης.
Υ.Γ.1. Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, ώστε οι προτάσεις του Επιμελητηρίου Αρκαδίας για την «αξιοποίηση» (βλέπε ξεπούλημα) της περιουσίας του ΟΣΕ, να έχει τη τύχη της πρότασής του για να γίνει διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου το μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς Μουαμάρ Καντάφι.
Υ.Γ.2. Βέβαια, πιθανόν να μην είχε χρόνο να ασχοληθεί με τη σωτηρία του σιδηροδρόμου, γιατί ασχολιόταν με τους μεγαλοϊδεατισμούς του αεροδρομίου.
Υ.Γ.3. Για δε τον κ. Κωνσταντινόπουλο, ο οποίος δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο στο πώς θα ξεπουληθεί η περιουσία του ΟΣΕ, θέλουμε να του θυμίσουμε και να ενημερώσουμε τους πολίτες της Αρκαδίας και όλης της Πελοποννήσου ότι όταν το Εργατικό Κέντρο Αρκαδίας, οι σιδηροδρομικοί και η «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» οργάνωσαν συγκέντρωση και πορεία τον Δεκέμβρη στην Τρίπολη για να μην κλείσει ο σιδηρόδρομος, ο κ. Κωνσταντινόπουλος κρύφτηκε. Είχε δώσει και αυτός εντολή να κλείσει το πολιτικό του γραφείο για να μην παραλάβει το ψήφισμα διαμαρτυρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.