COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ:Όπως όλοι ξέρουμε το 2009 σταμάτησαν όλα αυτά τα μεγάλα έργα που τα προσδοκούσαμε και τα θέλαμε όλοι οι Έλληνες. Σταμάτησαν και είναι βέβαιο αυτό γιατί οι τραπεζίτες με την οικονομική κρίση που είχε ξεκινήσει δεν θα κέρδιζαν όσα προσδοκούσαν, γι’ αυτό και σταμάτησαν

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΕ΄- ΣΥΝΟΔΟΣ B΄
ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο
(Άρθρο 40 παρ.1 Κ.τ.Β.)

Στην Αθήνα, σήμερα, 3 Δεκεμβρίου 2013, ημέρα Τρίτη και ώρα 15.05΄, συνήλθε σε συνεδρίαση, στην Αίθουσα «Προέδρου Δημητρίου Γεωργ. Παπασπύρου» (150) του Μεγάρου της Βουλής, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, με θέμα ημερήσιας διάταξης: 
Συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των Συμβάσεων Παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων και ρύθμιση συναφών θεμάτων».(2η συνεδρίαση)
Στη συνεδρίαση παρέστη ο κ. Μιχαήλ Παπαδόπουλος, Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, καθώς και αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, αφού διαπίστωσε την ύπαρξη απαρτίας, κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και έκανε την α΄ ανάγνωση του καταλόγου των μελών της Επιτροπής. Παρόντες ήταν οι Βουλευτές κ.κ.: 

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ (Αντιπρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ο κ. Λαμπρόπουλος.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Κύριοι συνάδελφοι, όπως όλοι ξέρουμε το 2009 σταμάτησαν όλα αυτά τα μεγάλα έργα που τα προσδοκούσαμε και τα θέλαμε όλοι οι Έλληνες. Σταμάτησαν και είναι βέβαιο αυτό γιατί οι τραπεζίτες με την οικονομική κρίση που είχε ξεκινήσει δεν θα κέρδιζαν όσα προσδοκούσαν, γι’ αυτό και σταμάτησαν. Εγώ δεν δέχομαι επ’ ουδενί την άποψη ότι «δεν φταίνε οι εργολάβοι, οι τραπεζίτες σε όλη αυτή τη διαδικασία, φταίει το ελληνικό δημόσιο». Δεν περίμενα να ακουστεί εδώ στη Βουλή αυτό. Μπορεί και το δημόσιο σε κάποιους τομείς να έχει ευθύνες. Μπορεί και κάποιοι δικαστές να άργησαν να βγάλουν απαλλοτριώσεις, αλλά υπήρχαν τμήματα που μπορούσαν οι τραπεζίτες και οι εργολάβοι να τα χρηματοδοτήσουν και να γίνουν, γιατί ήταν ώριμα από κάθε άποψη. Δεν έγιναν γιατί δεν ήθελαν οι τραπεζίτες. Σταμάτησαν τη χρηματοδότηση οι τραπεζίτες. 
Τώρα, λοιπόν ερχόμαστε στα έργα αυτά και τα συζητάμε με πολύ καθυστέρηση, αυτό είναι το κράτος μας γι’ αυτό έχουμε  έρθει εδώ. Από το 2009 ήρθε το 2013 και συζητάγαμε συνέχεια. Έχω  κάνει 23 ερωτήσεις στη Βουλή και 13 συζητήσεις επίκαιρες και κανένα αποτέλεσμα. 

                               (Συνέχεια ομιλίας κ. Ιωάννη Λαμπρόπουλου)

Γιατί θα πρέπει να είμαστε κάθετα αρνητικοί; Γιατί κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ λειτουργείτε με τη λογική αυτή σε όλα, ότι, δηλαδή, «όχι, δεν πρέπει να αλλάξει τίποτα, δεν πρέπει να γίνει τίποτα».
Πού θα πάει αυτός ο τόπος με αυτό το στείρο όχι το δικό σας; Πείτε μου γιατί δεν θέλετε να γίνουν τα έργα και λέτε συνεχώς να τροποποιήσουμε τη μία σύμβαση ή να τροποποιήσουμε την άλλη;
Δεν θα πρέπει να γίνουν τα έργα; Δεν θα πρέπει να επωφεληθεί ο κόσμος; Δεν θα πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη; Γιατί τέτοια άρνηση; Δεν έχει ανάγκη η κοινωνία να γίνει ο Μαλλιακός, όπου σκοτώνονται κάθε μέρα; Να γίνει ο δρόμος Κόρινθος - Πάτρα, όπου σκοτώνονται κάθε μέρα; Έλεος, πλέον!!!  Μακριά από τους εργολάβους και ο,τιδήποτε άλλο. Έχω φτάσει μέχρι τον εισαγγελέα και έχω ζητήσει να μάθω πώς πήραν τα χρήματα που έχουν εισπράξει μέχρι τώρα.
Πολλές φορές έχω αναφερθεί στην Ολυμπία Οδό, η οποία σταμάτησε το 2009, γιατί δεν την χρηματοδοτούσαν οι τραπεζίτες. Πήραν και αποζημιώσεις από πάνω και σταμάτησε στην Πάτρα, όπως ζητούσαν.
Τέλος πάντων, μετά από πολλές συζητήσεις ξεκινά το έργο Κόρινθος - Πάτρα και από εκεί έδωσε τη διαβεβαίωση την προηγούμενη Δευτέρα ο Υπουργός κ. Χρυσοχοϊδης, ότι θα ενταχθεί και θα γίνει το έργο Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό – Τσακώνα ως δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση προφανώς από το καινούργιο ΚΠΣ.
Εμείς το θέλουμε, το χαιρετίζουμε και το χαιρέτισε όλος ο κόσμος της περιοχής. Θέλω, όμως, στη διάταξη, όπως έχει διατυπωθεί να υπάρξει χρονοδιάγραμμα - εδώ θα συμφωνήσω με τον κ. Κουτσούκο - και, βεβαίως, αφού άλλη πηγή χρηματοδότησης δεν υπάρχει, ας γραφεί αυτό και σε κάθε περίπτωση θα το παρακολουθήσουμε, θα είμαστε όλοι εδώ, θα πρωτοστατήσουμε να ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο και να δημοπρατηθεί για να μη μείνει στα χαρτιά, όπως τόσοι άλλοι νόμοι που ψηφίζονται.
Αυτό είναι ένα έργο – αναφέρομαι στην Ολυμπία Οδό, όπως θα γίνει τμηματικά - το οποίο θα αναπτύξει όλη τη Δυτική Ελλάδα ( λιμάνι Καλαμάτας, λιμάνι Πάτρας, έξοδο προς την Ευρώπη μέχρι τα Ιωάννινα). Αυτός ο δυτικός άξονας θα αλλάξει την όψη της Πελοποννήσου και όλης της Δυτικής Ελλάδας.
Τον θέλουμε, λοιπόν, και σας καλώ να τον στηρίξουμε, γιατί χρειαζόμαστε το έργο αυτό. Δεν μπορεί για μεμψιμοιρίες και για ο,τιδήποτε άλλο να τα απορρίψουμε όλα, να βάλουμε Χ και να πούμε, ότι θα ξεκινήσουν μετά από ένα χρόνο ή μετά από δύο χρόνια, όπως τα θέλουμε εμείς να γίνουν, θα πρέπει να γίνουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.