ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ: Κύριε υπουργέ, θα ήθελα να επαναλάβω ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου πρέπει να το δείτε με την δέουσα σοβαρότητα. Διότι είναι ανεπίτρεπτο να δίνονται 70 εκατ. και μάλιστα από το ΕΣΠΑ για ανακαίνιση της γραμμής και στη συνέχεια να κλείνει. Γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι τουλάχιστον στο νομό Μεσσηνίας υπάρχει μια σειρά περιοχών όπου, λόγω του ότι πήγαινε το τρένο, δεν υπάρχει τρόπος συγκοινωνίας με το ΚΤΕΛ και αυτό ήταν λογικό. Αυτήν την ώρα, οι άνθρωποι δεν μπορούν να μετακινηθούν, δηλαδή όλοι οι δήμοι της Άνω Μεσσηνίας έχουν μόνο ένα δρομολόγιο με το ΚΤΕΛ το πρωί.
Κάνοντας μια κίνηση, αποδείχθηκε στο πανηγύρι της Μεσσήνης, ότι το τρένο μπορεί να είναι κερδοφόρο, σε πρώτη φάση για το προαστιακό δίκτυο. Οι πολίτες της Μεσσηνίας κάνουν έκκληση σε όλα αυτά τα μέρη, όπου πήγαινε το τρένο από την Καλαμάτα, όπως στο ΤΕΙ, στον Άρι, στη Βαλύρα, στο Ζευγολατιό, στο Διαβολίτσι, στην Κυπαρισσία, να επαναλειτουργήσει το τρένο. Μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να δημιουργεί έλλειμμα στον οργανισμό. Αν αυτό επιπλέον συνδυαστεί, κάτι που σας είπα, κύριε υπουργέ, και ο κύριος πρόεδρος το έχει αναγνωρίσει, με την επαναλειτουργία των εκδρομικών δρομολογίων, τα οποία στήθηκαν με αγώνα από κάποιους εργαζόμενους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί με τους Φίλους του Σιδηροδρόμου. Οι εργαζόμενοι είχαν αναλάβει, όπως ξέρετε πολύ καλά, το περιτύπωμα της γραμμής και το έκαναν με πολύ φθηνό κόστος. Δυστυχώς, ακολουθήθηκε η λογική της απόσχισης του ενός κομματιού του ΟΣΕ από το άλλο και επιλέξατε Εργολαβία.
Κύριε υπουργέ, προχθές σε ειδική έκθεση της ΡΑΕ, την οποία καταγγέλλουμε μαζί με τον κ. πρόεδρο και όλους τους συναδέλφους, είπε μια αλήθεια, ότι μικρότερο κόστος μπορεί να έχει αν η Δ.Ε.Η. είναι καθετοποιημένη. Με το να τα σπάτε, πλέον και τον ΟΣΕ δεν μπορεί να υπάρξει χαμηλό κόστος, και αυτό ήταν το επιχείρημα που γνωρίζω, που είπατε ότι κάνετε εργολαβία, διότι δεν μπορούν, παρόλο που οι εργολάβοι ήταν πολύ ακριβοί, οι εργαζόμενοι να το επιτελέσουν, λόγω της απόσχισης και οι οποίοι το επιτελούσαν με πάρα πολύ μικρό κόστος.
Ο σιδηροδρομικός τουρισμός ενδιαφέρει πολίτες υψηλού μορφωτικού επιπέδου και όπως λένε οι ειδικοί έχει 40 εκατ. αγορά. Με δεδομένο ότι η μετρική γραμμή της Πελοποννήσου μπορεί να βοηθήσει, διότι είναι η αρχαία Ολυμπία και όλη η Πελοπόννησος έχει εξαιρετικές φυσικές καλλονές, πρέπει να συμβάλλετε ούτως ώστε να επαναλειτουργήσει, διότι έτσι θα δώσει έσοδα στον οργανισμό και θα μπορέσετε να στηρίξετε και τα κανονικά δρομολόγια.
Τέλος, είναι εύκολο γεωμορφολογικά να δούμε την κανονικοποίηση της γραμμής που συζητάμε στον δυτικό άξονα από την Πάτρα μέχρι την Καλαμάτα Στο κομμάτι της Τρίπολης εύκολα μπορεί να γίνει κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της γραμμής, όπως και από την Κόρινθο μέχρι το Ναύπλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.