Με τρένο έφθασε στην Τρίπολη ο υποψήφιος
της Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά
Η υπεράσπιση του σιδηροδρόμου ήταν το αντικείμενο των πρώτων επαφών στην Τρίπολη του Γιάννη Παρασκευόπουλου, εκπροσώπου Τύπου των Οικολόγων Πράσινων και υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας με την Οικολογική Συμπολιτεία του Μοριά υπό το Λάμπρο Μπούκλη.
Φθάνοντας σήμερα το μεσημέρι με το τρένο, μαζί με τον υποψήφιο περιφερειάρχη Λάμπρο Μπούκλη, ο Γιάννης Παρασκευόπουλος είχε την πρώτη του σύσκεψη στο σταθμό της Τρίπολης με τον πρόεδρο των Φίλων του Σιδηροδρόμου Αρκαδίας, κ. Κώστα Μπρούσαλη και εκπροσώπους των σιδηροδρομικών της περιοχής.
Στη σύσκεψη εκτέθηκαν τα προβλήματα και οι δυνατότητες της ανακατασκευασμένης γραμμής, καθώς και η απειλή για άμεσο κλείσιμό της. Αναλύθηκαν, επίσης, οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ, που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή, και ιδιαίτερα ο οικονομικός στραγγαλισμός του σιδηροδρόμου και οι διατάξεις για το «καταργημένο δίκτυο», το ξήλωμα των γραμμών και την αλλαγή χρήσης των διαδρόμων του τρένου, ώστε να μην μπορεί να ξαναλειτουργήσει, ούτε μετά από χρόνια. Τονίστηκε, τέλος, ότι οι σιδηροδρομικοί πρέπει κι αυτοί να είναι μέρος της λύσης.
Αμέσως μετά τη σύσκεψη, ο Γιάννης Παρασκευόπουλος δήλωσε:
«Το τρένο είναι η ραχοκοκαλιά της Πελοποννήσου. Η υπεράσπισή του πρέπει να είναι από τα βασικά θέματα της προεκλογικής εκστρατείας. Σε καιρούς κρίσης, με ακριβή βενζίνη, υψηλά διόδια και μειωμένα εισοδήματα, ο σιδηρόδρομος αποτελεί απαραίτητη διέξοδο και όχι πολυτέλεια.
Οι μισές αλήθειες είναι συχνά χειρότερες από τα ψέματα. Πρέπει, λοιπόν, να γίνει γνωστό σε όλους ότι, με τα κριτήρια που ισχύουν σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, τα πραγματικά ελλείμματα του Ο.Σ.Ε. είναι μόλις το 10% των ποσών που παρουσιάζονται.
Χρειαζόμαστε επίσης συγκεκριμένες προτάσεις για την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στην Αρκαδία και σε όλη την Πελοπόννησο: να ολοκληρωθούν άμεσα τα έργα που λείπουν για να έχουμε στην ανακατασκευασμένη γραμμή τις ταχύτητες για τις οποίες σχεδιάστηκε, να υπάρξουν και εξπρές δρομολόγια του Προαστιακού από Κόρινθο προς Αθήνα για τις ανταποκρίσεις από Τρίπολη και Άργος, να ανοίξει επιτέλους η ανακατασκευασμένη σύνδεση προς Καλαμάτα. Τουριστικά δρομολόγια, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα της γραμμής τονώνοντας παράλληλα και την τοπική οικονομία. Υπάρχουν και αρκετές ακόμη σκέψεις για συζήτηση, όπως η σύνδεση του τρένου με τον ποδηλατικό τουρισμό.
Θα επιδιώξω να συναντήσω και τη διοίκηση του τοπικού ΚΤΕΛ, προτείνοντάς τους ένα νέο ρόλο: δυνατότητες να έχουν επιπλέον έσοδα από τη συνεργασία και τις ανταποκρίσεις με το σιδηρόδρομο, αλλά και πρωτοβουλίες για τερματισμό της συγκοινωνιακής απομόνωσης των μικρότερων χωριών και για κάλυψη όλων των οικισμών με τρία τουλάχιστον δρομολόγια καθημερινά, όλο το χρόνο.
Σύντομα θα αναγγείλουμε και άλλες πρωτοβουλίες, τόσο στο επίπεδο της περιφέρειας, όσο και πανελλαδικά. Ο αγώνας αυτός χρειάζεται να συνεχιστεί ακόμη κι αν τελικά ψηφιστεί από τη Βουλή το νομοσχέδιο.
Σημασία έχει να κάνουμε το σιδηρόδρομο πραγματικά υπόθεση της περιφέρειας και να συναντηθούμε όλοι γύρω από το κοινό συμφέρον της Πελοποννήσου και της βιώσιμης μετακίνησης. Στην κατεύθυνση αυτή, η Οικολογική Συμπολιτεία είναι ανοικτή για διάλογο και με τους άλλους συνδυασμούς».
της Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά
Η υπεράσπιση του σιδηροδρόμου ήταν το αντικείμενο των πρώτων επαφών στην Τρίπολη του Γιάννη Παρασκευόπουλου, εκπροσώπου Τύπου των Οικολόγων Πράσινων και υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας με την Οικολογική Συμπολιτεία του Μοριά υπό το Λάμπρο Μπούκλη.
Φθάνοντας σήμερα το μεσημέρι με το τρένο, μαζί με τον υποψήφιο περιφερειάρχη Λάμπρο Μπούκλη, ο Γιάννης Παρασκευόπουλος είχε την πρώτη του σύσκεψη στο σταθμό της Τρίπολης με τον πρόεδρο των Φίλων του Σιδηροδρόμου Αρκαδίας, κ. Κώστα Μπρούσαλη και εκπροσώπους των σιδηροδρομικών της περιοχής.
Στη σύσκεψη εκτέθηκαν τα προβλήματα και οι δυνατότητες της ανακατασκευασμένης γραμμής, καθώς και η απειλή για άμεσο κλείσιμό της. Αναλύθηκαν, επίσης, οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ, που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή, και ιδιαίτερα ο οικονομικός στραγγαλισμός του σιδηροδρόμου και οι διατάξεις για το «καταργημένο δίκτυο», το ξήλωμα των γραμμών και την αλλαγή χρήσης των διαδρόμων του τρένου, ώστε να μην μπορεί να ξαναλειτουργήσει, ούτε μετά από χρόνια. Τονίστηκε, τέλος, ότι οι σιδηροδρομικοί πρέπει κι αυτοί να είναι μέρος της λύσης.
Αμέσως μετά τη σύσκεψη, ο Γιάννης Παρασκευόπουλος δήλωσε:
«Το τρένο είναι η ραχοκοκαλιά της Πελοποννήσου. Η υπεράσπισή του πρέπει να είναι από τα βασικά θέματα της προεκλογικής εκστρατείας. Σε καιρούς κρίσης, με ακριβή βενζίνη, υψηλά διόδια και μειωμένα εισοδήματα, ο σιδηρόδρομος αποτελεί απαραίτητη διέξοδο και όχι πολυτέλεια.
Οι μισές αλήθειες είναι συχνά χειρότερες από τα ψέματα. Πρέπει, λοιπόν, να γίνει γνωστό σε όλους ότι, με τα κριτήρια που ισχύουν σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, τα πραγματικά ελλείμματα του Ο.Σ.Ε. είναι μόλις το 10% των ποσών που παρουσιάζονται.
Χρειαζόμαστε επίσης συγκεκριμένες προτάσεις για την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στην Αρκαδία και σε όλη την Πελοπόννησο: να ολοκληρωθούν άμεσα τα έργα που λείπουν για να έχουμε στην ανακατασκευασμένη γραμμή τις ταχύτητες για τις οποίες σχεδιάστηκε, να υπάρξουν και εξπρές δρομολόγια του Προαστιακού από Κόρινθο προς Αθήνα για τις ανταποκρίσεις από Τρίπολη και Άργος, να ανοίξει επιτέλους η ανακατασκευασμένη σύνδεση προς Καλαμάτα. Τουριστικά δρομολόγια, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα της γραμμής τονώνοντας παράλληλα και την τοπική οικονομία. Υπάρχουν και αρκετές ακόμη σκέψεις για συζήτηση, όπως η σύνδεση του τρένου με τον ποδηλατικό τουρισμό.
Θα επιδιώξω να συναντήσω και τη διοίκηση του τοπικού ΚΤΕΛ, προτείνοντάς τους ένα νέο ρόλο: δυνατότητες να έχουν επιπλέον έσοδα από τη συνεργασία και τις ανταποκρίσεις με το σιδηρόδρομο, αλλά και πρωτοβουλίες για τερματισμό της συγκοινωνιακής απομόνωσης των μικρότερων χωριών και για κάλυψη όλων των οικισμών με τρία τουλάχιστον δρομολόγια καθημερινά, όλο το χρόνο.
Σύντομα θα αναγγείλουμε και άλλες πρωτοβουλίες, τόσο στο επίπεδο της περιφέρειας, όσο και πανελλαδικά. Ο αγώνας αυτός χρειάζεται να συνεχιστεί ακόμη κι αν τελικά ψηφιστεί από τη Βουλή το νομοσχέδιο.
Σημασία έχει να κάνουμε το σιδηρόδρομο πραγματικά υπόθεση της περιφέρειας και να συναντηθούμε όλοι γύρω από το κοινό συμφέρον της Πελοποννήσου και της βιώσιμης μετακίνησης. Στην κατεύθυνση αυτή, η Οικολογική Συμπολιτεία είναι ανοικτή για διάλογο και με τους άλλους συνδυασμούς».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.