COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Φώτης Πετρόπουλος: Επιστολή Συνάντησης - Επικοινωνίας - Συμπόρευσης στην ΑΛΗΘΕΙΑ

Αγαπητέ-ή και σεβαστέ-ή, Μεσσήνιε-ια Συμπατριώτη-ισσα, απευθύνομαι σε σένα με συστολή αλλά και τόλμη. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέτεις να διαβάσεις τις σκέψεις μου και ταυτόχρονα Σου ζητώ συγνώμη αν άθελά μου, πριν σε γνωρίσω καλύτερα, γίνομαι αδιάκριτος σε ένα τόσο προσωπικό σου θέμα, όπως είναι η ψήφος σου. 
Αισθάνομαι όμως την ανάγκη, αφού δεν έχω τη δυνατότητα και την πολυτέλεια άλλων τρόπων ενημέρωσης να επικοινωνήσω μαζί Σου, απευθυνόμενος σε Σένα, με ήρεμο και πολιτισμένο ύφος, χωρίς κραυγές αντιπαλότητας και στείρες αντιπαραθέσεις.  
Πιστεύω ότι ο απλός άνθρωπος του πνεύματος και του μόχθου, ο νέος που αναζητά το παρόν του και οραματίζεται το μέλλον του, κουράστηκε όλα αυτά τα χρόνια να ακούει μια ξύλινη γλώσσα που δε δηλώνει τίποτε άλλο από ένα ανελαστικό και ξεπερασμένο πνεύμα.Επιθυμώ να σου μιλήσω όχι για τον εαυτό μου αλλά από την καρδιά μου.Εύχομαι και ελπίζω ο πόνος και η αγάπη για τον άνθρωπο να λειτουργούν μέσα μου ακατάπαυστα!


•         Γεννήθηκα το έτος 1969. Είμαι Πτυχιούχος της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών. Εκπόνησα τη Διδακτορική μου Διατριβή στη επιστημονική περιοχή της Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής του Προσώπου, διερευνώντας την επίδραση των σύγχρονων κοινωνικών-διαπροσωπικών σχέσεων στην αποτελεσματικότητα του σχολείου και πώς ο άξενος και απρόσωπος χαρακτήρας της εκπαίδευσης, επιδρά στην ποιότητα της παιδαγωγικής σχέσης, ανάμεσα στον παιδαγωγό και τον παιδαγωγούμενο και κατ΄ επέκταση στη σχέση του με την οικογένειά του και το διδακτικό αγαθό, την οποία έχω υποβάλει προς κρίση στην αρμόδια επιστημονική επιτροπή. Τα τελευταία είκοσι έτη, έχω εργαστεί ως επιστημονικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου Πατρών, ως διδάσκων καθηγητής σε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών και ως εκπαιδευτικός στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Σήμερα, είμαι Διευθυντής Σχολικής Μονάδας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Είμαι έγγαμος, πατέρας δύο τέκνων. Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που μου δίδαξε την αξία της  συνέπειας, της γνησιότητας, της τιμιότητας, της ελευθερίας, της πίστης και της αλήθειας.
•         Πρώτος σε ψήφους, ως ανεξάρτητος υποψήφιος, στις φοιτητικές εκλογές του Πανεπιστημίου. Θέτω υποψηφιότητα σε Περιφερειακές και Αυτοδιοικητικές εκλογές για πρώτη φορά.
•         Στις εκλογές αυτές είμαι υποψήφιος όχι για να βρω τα όριά μου, τα γνωρίζω. Είμαι υποψήφιος για να ζήσω την ελευθερία και τη χαρά της προσπάθειάς μου. Είμαι υποψήφιος για να ανακαλύψω την αλήθεια, αφού πρώτα την αμφισβητήσω. Δεν ασχολούμαι με τα κοινά από μάταιη  φιλοδοξία. Θέλω να γίνω «Άνθρωπος» μέσα από την καταξίωση που προσφέρει η εργατικότητα και η δοκιμασία, ακόμη και η ταπείνωση που επιφυλάσσει η αποτυχία μετά από την προσπάθεια. Εξάλλου «ό,τι μετριέται δε μετράει πάντα και αυτό που πραγματικά μετράει τις περισσότερες φορές, δεν μπορεί να μετρηθεί».
•         Η δική μου μαρτυρία εκφράζεται με το έργο μου. Τα τελευταία χρόνια αφοσιώθηκα στην εργασία μου ως εκπαιδευτικός λειτουργός, προσπαθώντας να αποφύγω τις συνέπειες του οδοστρωτήρα της ρουτίνας, του καθωσπρεπισμού, της υποκρισίας και της συντηρητικότητας. Καθημερινά αγωνίζομαι με αυταπάρνηση, ως Παιδαγωγός που έχει χρέος να σταθεί στο πλευρό των μαθητών και να καθοδηγήσει αυτούς και τις οικογένειές τους, σεβόμενος και ακολουθώντας τις αναπτυξιακές τους ανάγκες.
•         Στις εκλογές αυτές δεν αντιπαρατίθεμαι εναντίον κανενός. Μάχομαι εναντίον του εγώ μου. Δε διδάσκω την ανθρωπιά στους άλλους, προσπαθώ να ανακαλύψω την ανθρωπιά μέσα μου. Αδυνατώ να υποσχεθώ ότι θα αλλάξω συσσωρευμένα και δυσεπίλυτα ζητήματα χρόνων. Υπόσχομαι όμως ότι θα συμπορευτώ στο πλευρό και τις ανάγκες  Σου, θα αγωνιστώ για να βελτιώσω τις συνθήκες της καθημερινότητάς Σου  και μέσα από τη συνεχή βελτίωσή μου, προσδοκώ στην προσφορά στον τόπο μας, την Πελοπόννησο, την Ελλάδα μας.
•         Σήμερα, που η Πατρίδα μας αντιμετωπίζει την οικονομική, κυρίως την πολιτισμική δοκιμασία, την ώρα που βάλλονται οι αξίες και οι αρχές μας, προκύπτει επιτακτικά η ανάγκη  συμμετοχής όλων μας στην κοινή ζωή του τόπου. Γιατί εμείς διαπράξαμε το λάθος να εκχωρήσουμε το δικαίωμα ελέγχου του εαυτού μας σε κάποιους τρίτους.
•         Ο κάθε άνθρωπος, και μάλιστα υποψήφιος, καταξιώνεται από τις επιλογές που κάνει στην καθημερινή του ζωή, στο επάγγελμά του, στη στάση ζωής του, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ατενίζω με αισιοδοξία το μέλλον, γιατί έχω καταξιωθεί στο παρελθόν μου.
•         Υπόσχομαι την απόλυτη διαφάνεια στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος. Τα περιουσιακά μου στοιχεία είναι στη διάθεση οποιουδήποτε θελήσει να τα ελέγξει και πριν και μετά την ολοκλήρωση της θητείας μου.
•         Τα προβλήματα τούτου του τόπου δεν έχουν χρώμα. Είναι προβλήματα που δοκιμάζουν τις αντοχές όλων μας. Οι προσπάθειες για διέξοδο από την κρίση, δυστυχώς δεν είναι απαλλαγμένες από  τις αιτίες και τις νοοτροπίες  που  την προκάλεσαν…
•         Τα προβλήματα δεν αλλάζουν, αλλάζουμε εμείς. Οι λύσεις για να έχουν αποτέλεσμα, απαιτούν αγάπη, θυσία για τον συνάνθρωπο, ειλικρίνεια, εντιμότητα, όραμα, ελπίδα  και ταπείνωση. 
•         Αντλώ τη δύναμή μου από ΣΕΝΑ, που κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτήν την επιστολή-μαρτυρία ψυχής. Εσένα, τον απλό, σκεπτόμενο, θυμωμένο πολίτη που ενώ εργάζεσαι με αυταπάρνηση για να εξασφαλίσεις έντιμα «το ψωμί σου», υφίστασαι άδικα τις επιπτώσεις της κρίσης. Η φωνή και η καλή σου μαρτυρία λειτουργούν ως τους καλύτερους πολλαπλασιαστές της γνήσιας και έντιμης παρουσίας μου.
•         Εσύ κρίνεις και αξιολογείς με τη δύναμη της ψήφου σου, αν θέλεις να μου δώσεις την ευκαιρία να Σε εκπροσωπήσω και να διεκδικήσω από θέση ευθύνης τα δικαιώματά Σου.
Αγαπητέ Συμπατριώτη, αγαπητή Συμπατριώτισσα, Σε κοιτώ κατάματα τούτη την ώρα. Δε ζητώ την κατανόησή σου όσο την εμπιστοσύνη και την αγάπη σου. Ζητώ να είμαι ένας από αυτούς που θα τιμήσεις με την ψήφο σου είτε εσύ προσωπικά, είτε η οικογένειά σου,  είτε οι οικείοι και φίλοι σου, ανεξάρτητα από το τι πιστεύετε ή σε ποιο κομματικό σχηματισμό ανήκετε. Σας  παρακαλώ να στηρίξετε την απόφασή μου να κατέλθω ως υποψήφιος στις Περιφερειακές εκλογές 2014 με τον συνδυασμό «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ» καθαρά χέρια,  με επικεφαλής τον έντιμο Γιάννη Μανώλη.
Απευθύνομαι στο νου και την καρδιά σου για να σου ζητήσω να σκεφτείς και να αποφασίσεις αν αυτό που πιστεύω και οραματίζομαι, συναντιέται με αυτό που ΕΣΥ ελπίζεις και προσδοκάς, να στηρίξεις την υποψηφιότητά μου.

-Απευθύνομαι στο νου σου για να ανακαλέσεις στη μνήμη σου και να θυμηθείς ……
-Απευθύνομαι στην καρδιά σου για να αισθανθείς και να ελπίζεις…..

Σε αυτές τις εκλογές, ψήφισε αυτούς που δεν ξέρουν να ΣΟΥ λένε ψέματα, να αμφισβητούν τη νοημοσύνη σου και να σε κοροϊδεύουν. Σε αυτές τις εκλογές δείξε τη δύναμή της ψήφου σου. Ένωσε τη φωνή σου, στη διεκδίκηση της Αλήθειας.
Ο σταυρός σου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης, ελπίδας, ευκαιρίας στο Πρόσωπό μου και θα μου δώσει δύναμη να εργαστώ προς το καλύτερο, για το παρόν το δικό μας και το μέλλον των παιδιών μας. 
                                                              Στο ξωκλήσι της καρδιάς μου, οι ευχές Σας λειτουργούνε!
                                                              Με σεβασμό, εκτίμηση και αγάπη

Φώτιος Γεωρ. Πετρόπουλος

Υποψήφιος με τον συνδυασμό «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ» καθαρά χέρια
με επικεφαλής, Υποψήφιο Περιφερειάρχη, τον Γιάννη Μανώλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.