COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Δημήτρης Δολτσινιάδης, υποψήφιος Περιφερειάρχης με την «Ελληνική Αυγή για την Πελοπόννησο»

Βιογραφικό Σημείωμα
Ονοματεπώνυμο: Δολτσινιάδης Δημήτριος
Όνομα πατρός: Αθανάσιος
Όνομα μητρός: Άννα
Ημ. Γεννήσεως: 10-2-1963 

Γεννήθηκα στο Μακροχώριο Κωνσταντινουπόλεως στις 10 Φεβρουαρίου 1963. Τελείωσα την Αστικήν Σχολήν Μακροχωρίου το 1975. Κατόπιν ήλθα στην Ελλάδα και φοίτησα στο Γυμνάσιο και Λύκειο Αρρένων Νέας Σμύρνης από το 1975 έως το 1981. Επέτυχα κατά τις πανελλήνιες εξετάσεις στην Ιατρική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στις 26 Φεβρουαρίου 1988 απεφοίτησα από την Ιατρική Σχολή Ε.Κ.Π Αθηνών.


Στις 9 Μαΐου 1988 κατετάγην στον Ελληνικό Στρατό όπου υπηρέτησα στο 534 Τάγμα Πεζικού στον Έβρο ως Ιατρός Μονάδος και ως διερμηνέας και απελύθην από εκεί στις 9 Ιανουαρίου 1990. Φέρω τον βαθμό του εφέδρου Ανθυπολοχαγού Υγειονομικού. Μου έχει απονεμηθεί  εύφημη μνεία λόγω διασώσεως πολίτου του Πέπλου από περιστατικό πνευμοθώρακος  κατά την θητεία μου. 

Έκανα την ειδικότητά της Παθολογικής Ανατομικής στο Παθολογοανατομικό Εργαστήριο του Γ.Π.Α.Ν.Π. «ΜΕΤΑΞΑ»  όπου πήρα τον τίτλο της ειδικότητας του Παθολογοανατόμου στις 17 Ιανουαρίου 1995.
Έκανα την Υπηρεσία Υπαίθρου (Αγροτικό) στο Κ.Υ Διστόμου από τις 6 Φεβρουαρίου 1995 έως και την 4η Φεβρουαρίου 1996.
Στις 10 Ιουλίου 1996 ξεκίνησα τη Χειρουργική (τριετία Γενικής Χειρουργικής) στην Κρατική Χειρουργική κλινική του «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ» Γ.Ν Αθηνών, όπου και περάτωσα αυτήν στις 7 Ιουλίου 1999. 

Την 1/12/1999 ξεκίνησα την αμιγώς Θωρακοχειρουργική ειδικότητα στη Θωρακοχειρουργική κλινική του Γ.Ν.Α.Ν.Π. «ΜΕΤΑΞΑ». Εν συνεχεία έγινα δεκτός στο Ωνάσσειο, όπου και ησκήθην στην Καρδιοχειρουργική. Σημειωθείτω ότι κατέχω Πτυχίο Καταδυτικής Ιατρικής και Πτυχίο Αυτοδύτου (16ο Σχολείο Αυτοδυτών ΜΥΚ). Από την 1η Σεπτεμβρίου 2005 έως και την 9η Μαΐου 2009  εργάσθηκα στην Καρδιοχειρουργική Ομάδα του «ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟΥ» Πατρών.

 Από την 9η Μαΐου 2009 έως και την 28η Ιανουαρίου του 2012 εργάσθηκα ως Επιμελητής στη Θωρακοχειρουργική Κλινική του Κ.Α.Τ. Από την 15 Απριλίου 2013 είμαι Ιδιώτης Ιατρός ασκών την Καρδιοχειρουργικήν και Θωρακοχειρουργικήν σε Ιδιωτικές Κλινικές των Αθηνών. Επίσης είμαι Διδάσκων στο ΕΚΑΒ.

Ξένες γλώσσες: Αγγλικά-Γερμανικά-Τουρκικά 

Είμαι μέλος της Χρυσής Αυγής από την 24η Μαΐου 1994 όπου και δραστηριοποιήθηκα αρθρογραφώντας και στην εφημερίδα «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» ενώ έχω πραγματοποιήσει ομιλίες  Ιστορικού και Γεωπολιτικού ενδιαφέροντος.


Τα ενδιαφέροντά μου εστιάζονται στην Μεσαιωνική Ιστορία και στην Αρχαιοελληνική Γραμματεία και στο Σκάκι. Επίσης έχω ασχοληθεί και με  την Ξιφασκία όπου και συμμετείχα στην Αχαϊκή Οπλομαχητική Λέσχη. 

Είμαι έγγαμος και πατέρας ενός τέκνου 5 ετών. Η σύζυγός μου Παναγιώτα Πάρδαλη του Χαραλάμπους είναι από την Γλυκόβρυση Λακωνίας. Το γεγονός αυτό συσφίγγει περισσότερο τους ήδη ισχυρούς ψυχικούς δεσμούς μου με την Πελοπόννησο.


Λόγω της συζυγικής μου σχέσης και της εμπειρίας μου ζώντας στην Πελοπόννησο, αλλά και λόγω εκτιμήσεως στον Πελοποννήσιο χαρακτήρα, περνώ αρκετό από τον προσωπικό μου χρόνο στην Λακωνία και γενικά στην Πελοπόννησο, γι' αυτό και έχω γνώση των προβλημάτων του τόπου.

Μετά τιμής

Δ.Α. Δολτσινιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.