COUΝTER ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Πόρισμα ΣΔΟΕ: Πεντακάθαρη η Χρυσή Αυγή! Γιατί δεν ελέγχονται και τα κόμματα της κλεπτοκρατίας;

Ο έλεγχος του ΣΔΟΕ απέδειξε ότι τα οικονομικά της Χρυσής Αυγής είναι πεντακάθαρα σε αντίθεση με τα κόμματα της απάτης και της κλεπτοκρατίας όπου ξεχειλίζει το μαύρο χρήμα. Ο Σαμαράς και τα κανάλια της διαπλοκής ξεφτιλίστηκαν για πολλοστή φορά.

Ο συνεργάτης του κόμματος που φαίνεται να είχε δύο εταιρείες στην Κύπρο το 2004 συνεργάστηκε με την Χρυσή Αυγή για πρώτη φορά το 2011! Όσον αφορά τον Ιωάννη Λαγό δημοσιεύουμε τα παραστατικά που αποδεικνύουν την νόμιμη προέλευση των χρημάτων που κατείχε το... 2007. 
Αν γινόταν ανάλογος έλεγχος στα κόμματα του αντισυνταγματικού τόξου και της κλεπτοκρατίας θα έκλειναν σπίτια και θα έκλαιγαν μάνες. Οι Σαμαροβενιζέλοι και οι απατεώνες που συχνάζουν στα κομματικά μαντριά τους είναι βυθισμένοι μέχρι το λαιμό στα σκάνδαλα και τις απάτες.

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΩΡΑ!

Γιάννης Λαγός: Αν βρουν έστω και ένα παράνομο ευρώ, θα κάτσω 10 χρόνια φυλακή!


Ο Συναγωνιστής Γιάννης Λαγός απαντά στους λασπολόγους που τον εμπλέκουν σε "ύποπτους λογαριασμούς": Οι συκοφάντες της Χρυσής Αυγής διακινούν την "αποκάλυψη" για δήθεν ύποπτο ποσό 150.000 ευρώ που βρέθηκε σε λογαριασμό μου. Το αναφερόμενο ποσό προέρχεται από αγοραπωλησία οικοπέδου στη Σάμο το 2007 από κληρονομιά της γιαγιάς μου. Τα χρήματα αυτά εν συνεχεία δόθηκαν τμηματικά σε οικονομικές μου υποχρεώσεις.

Είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε να ελέγξει ό,τι θέλει και αν βρουν έστω και ένα ευρώ παραπάνω από όσα έχω δηλώσει, θα κάτσω 10 χρόνια φυλακή! Τρίβω το συμβόλαιο αγοραπωλησίας στα μούτρα του κάθε συκοφάντη. Προειδοποιώ τους λασπολόγους πως όποια πέτρα κι αν σηκώσουν που γράφει το όνομά μου, τελικά θα την χτυπήσουν στο κεφάλι τους!






  ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τα σχόλια φέρει αποκλειστικά ο σχολιαστής.Αναρτήσεις γίνονται μόνο επώνυμα με λογαριασμό Google.